Telefuninu
+86 186 6311 6089
Chjamateci
+86 631 5651216
E-mail
gibson@sunfull.com

L'articulu per amparà rapidamente nantu à u principiu è a struttura di u funziunamentu di u termostatu bimetallicu

U termostatu bimetallicu hè un dispositivu protettivu cumunimenti utilizatu in l'apparecchi domestici.Hè spessu usatu in u prugettu.Si pò dì chì u costu di stu dispusitivu ùn hè altu è a struttura hè assai sèmplice, ma ghjoca un rolu assai grande in u pruduttu.

Differenti da l'altri apparecchi elettrici per cumplettà a funzione, a più grande applicazione di u termostatu hè cum'è un dispositivu protettivu, solu quandu a macchina hè anormale, u termostatu hà da travaglià, è quandu a macchina hè travagliatu nurmale, u termostatu ùn hà micca effettu.

U regulatore di temperatura resettable normalmente chjusu hè usatu cum'è un esempiu.A struttura principale di u controller di temperatura hè a siguenti: a cunchiglia di u regulatore di temperatura, a placa di copertura d'aluminiu, a piastra bimetallica è u terminal di cablaggio.

HB2 温控器

Foglia bimetallica hè u cumpunente anima di u termostat bimetallicu, foglia bimetallica hè fatta di dui pezzi di metallu cù diversi coefficienti di espansione termale pressatu inseme, quandu l'energia di u calore di u fogliu di metallu aumenta, perchè i dui pezzi di espansione termale di metallu è u gradu di cuntrazione friddu. hè inconsistente, a tensione di un pezzu di metallu cresce lentamente, a tensione hè più grande di a forza elastica di un altru pezzu di metallo, a deformazione istantanea serà accaduta, cusì chì u cuntattu di u fogliu di metallu è u cuntattu terminale si separanu.Disconnect u circuitu.Quandu a temperatura diminuite gradualmente, a forza di shrinkage di un pezzu di metallu aumenta gradualmente.Quandu a forza hè più grande ch'è un altru pezzu di metallu, pruvucarà ancu a deformazione, chì istantaneamente rende u cuntattu di u metale è u cuntattu terminale cunnessu, per fà u circuitu apertu.

Di genere, nantu à l'apparecchi domestici, i termostati resettable sò assuciati cù termostati di reset manuale.Per esempiu, u tubu di riscaldamentu nantu à a lavatrice è u fornu, perchè a temperatura intornu à u tubu di riscaldamentu hè assai alta, l'usu di sensori di temperatura cunvinziunali hè assai aumentu di u costu, in più di aumentà u costu di hardware di u computer è a cumplessità di u disignu di u software. , cusì u regulatore di temperatura resettable cù termostatu bimetallu manuale diventa una scelta ottima di costu è funzione.

KSD301手动复位

Quandu u termostatu resettable falla, u termostatu manuale pò esse usatu cum'è un dispositivu di doppia prutezzione.In a maiò parte di i disinni di u produttu, u termostatu manuale agisce solu quandu u termostatu resettable falla.Dunque, una volta chì u termostatu manuale deve esse resettatu, l'utilizatore pò esse ricurdatu di verificà se u dispusitivu funziona anormalmente.

Sicondu a struttura sopra à espansione, à causa di u differente coefficient espansione di foglia bimetallic, energia termale in energia miccanicu, s'ellu hè rimpiazzatu da u liquidu sensible à a temperatura, u cambiamentu di pressione di temperatura generata, termistore è altre fonti di cambiamentu, pudete derivà diverse controller di temperatura.

 


Tempu di post: May-04-2023