U termostatu bimetallicu hè un dispositivu di prutezzione cumunimenti adupratu in l'apparecchi domestici. Hè spessu adupratu in u prughjettu. Si pò dì chì u costu di questu dispositivu ùn hè micca altu è a struttura hè assai simplice, ma ghjoca un rolu assai impurtante in u pruduttu.
À u cuntrariu di l'altri apparecchi elettrichi per cumpletà a funzione, a più grande applicazione di u termostatu hè cum'è un dispositivu di prutezzione, solu quandu a macchina hè anormale, u termostatu funziona, è quandu a macchina funziona nurmalmente, u termostatu ùn hà micca effettu.
U regulatore di temperatura resettabile nurmalmente chjusu hè adupratu cum'è esempiu. A struttura principale di u regulatore di temperatura hè a seguente: a carcassa di u regulatore di temperatura, a piastra di copertura in aluminiu, a piastra bimetallica è u terminale di cablaggio.
A lamina bimetallica hè u cumpunente principale di u termostatu bimetallicu. A lamina bimetallica hè fatta di dui pezzi di metallu cù diversi coefficienti di dilatazione termica pressati inseme. Quandu l'energia termica di a lamina metallica aumenta, perchè u gradu di dilatazione termica è di cuntrazione à fretu di i dui pezzi di metallu hè incoerente, a tensione di un pezzu di metallu aumenterà lentamente. Se a tensione hè più grande di a forza elastica di un altru pezzu di lamina metallica, si verificarà una deformazione istantanea, in modu chì u cuntattu di a lamina metallica è u cuntattu di u terminale si separanu. Scollegate u circuitu. Quandu a temperatura diminuisce gradualmente, a forza di cuntrazione di un pezzu di metallu aumenta gradualmente. Quandu a forza hè più grande di quella di un altru pezzu di metallu, pruvucarà ancu una deformazione, chì cunnette istantaneamente u cuntattu di u metallu è u cuntattu di u terminale, in modu da apre u circuitu.
Tipicamente, nantu à l'apparecchi domestici, i termostati resettabili sò assuciati à termostati à reset manuale. Per esempiu, u tubu di riscaldamentu nantu à a lavatrice è u fornu, perchè a temperatura intornu à u tubu di riscaldamentu hè assai alta, l'usu di un sensore di temperatura cunvinziunale aumenta assai u costu, in più di l'aumentu di u costu di l'hardware di a scheda di l'urdinatore è di a cumplessità di cuncepimentu di u software, dunque u regulatore di temperatura resettabile cù termostatu bimetallicu manuale diventa una scelta ottima in termini di costu è funzione.
Una volta chì u termostatu resettabile falla, u termostatu manuale pò esse adupratu cum'è un dispositivu di doppia prutezzione. In a maiò parte di i disinni di i prudutti, u termostatu manuale agisce solu quandu u termostatu resettabile falla. Dunque, una volta chì u termostatu manuale hà bisognu di esse resettatu, l'utente pò esse ricurdatu di verificà se u dispositivu funziona anormalmente.
Sicondu a struttura sopra citata per espansione, per via di u differente coefficientu di espansione di a foglia bimetallica, l'energia termica in energia meccanica, se rimpiazzata da un liquidu sensibile à a temperatura, a temperatura generata cambia a pressione, u termistore è altre fonti di cambiamentu, pudete derivà diversi controller di temperatura.
Data di publicazione: 04 di maghju 2023