Telefuninu
+86 186 6311 6089
Chjamateci
+86 631 5651216
E-mail
gibson@sunfull.com

Cunniscenza basica di cablaggi elettronici

L'arnese di filu furnisce un inseme generale di l'equipaggiu di serviziu per un certu gruppu di fonti di carica, cum'è e linee di troncu, i dispusitivi di commutazione, i sistemi di cuntrollu, etc. U cuntenutu di ricerca di basa di a teoria di u trafficu hè di studià a relazione trà u voluminu di u trafficu, a perdita di chjama è u filu. capacità di cablaggio, cusì cablaggio filu hè un cuncettu basi impurtante in a teoria di trafficu.Questu articulu spiega principalmente a definizione, a cumpusizioni, u materiale è a selezzione di l'arnesi di filu.
1. Definizione di arnesi di filu
Stabbilisce un ponte di cumunicazione trà dui o più circuiti elettronichi isolati è disconnected, in modu di fà u flussu di corrente è realizà diverse funzioni di diversi cumpunenti elettroni.Hè una parte indispensabile di diversi apparecchi elettrici è apparecchi elettronichi.
2. A cumpusizioni di l'arnesi di filu
Cablaggio di signale: hè necessariu u modellu à iniezione.
I cumpunenti cumuni di l'arnesi di filu sò: terminali, parti di plastica, filu.
Cumpunenti cumplessi di cablaggi di filu sò aghjuntu: cinta, casing, etichettatura, cinta, guaina, etc.
3. Materiali di arnesi di filu
Pigliate i requisiti di cablaggio di l'automobile nantu à i materiali per esempiu: u so rendimentu elettricu, a dispersione di materiale, a resistenza di a temperatura è cusì sò tutti più altu ch'è i requisiti generali di cablaggio di cablaggio, perchè i cablaggi di cablaggio di l'automobile implica a sicurità persunale, cusì i requisiti di sicurezza di materiale sò più stretti. .I seguenti 6 punti sò i requisiti per i materiali di cablaggio di filu in cablaggio di filu di l'automobile;
(1) U filu di scudo deve esse usatu per u sensoru di signale debule.
(2) U filu di trasmissione automatica hè resistenza à l'oliu idraulicu, resistenza à alta temperatura, filu di stabilità di temperatura bona.
(3) U filu di cablaggio di cablaggio nantu à u tettu di u bagagliu deve mantene a so elasticità à bassa temperatura, cusì sceglite u filu elasticu friddu per assicurà u so travagliu normale.
(4) L'assemblea di cablaggio di filu ABS usa fili stranded cù una resistenza à alta temperatura di 150-200 ° C, una capa isolante protettiva dura è resistente à l'usura, ma cù un core più grande di 133.
(5) I fili utilizati in a linea di alimentazione cum'è a linea di uscita di l'alternatore di starter, a linea di batteria sò fili speciali chì ponu resistere à grandi correnti, avè una bona prestazione di dissipazione di calore di u stratu insulating, è riduce a tensione.
(6) A temperatura ambientale intornu à u mutore hè alta, è ci sò parechji gasi è liquidi corrosivi.Per quessa, i fili resistenti à l'alta temperatura, à l'oliu, à a vibrazione è à l'attrito deve esse usatu in u cablaggio di u mutore.
4. Selezzione di materiali arnesi filu
A qualità di u materiale di cablaggio di filu affetta direttamente a qualità di cablaggio di filu, è l'scelta di materiale di cablaggio di filu hè in relazione cù a qualità è a vita di serviziu di l'arnese di filu.Dunque, in a scelta di i prudutti di cablaggio di filu, ùn deve micca bramatu i prudutti di cablaggio di filu à pocu pressu, i prudutti di cablaggio economicu pò esse materiali inferjuri di cablaggio.
Allora cumu dite a diferenza?Per piacè guardate i seguenti 4 punti.L'arnese di filu hè generalmente cumpostu di filu, guaina d'insulazione, terminale di cablaggio è materiale di imballaggio.Sempre chì cunnosci questi materiali, pudete facilmente distingue a qualità di l'arnesi di filu.
(1) Selezzione di materiale di fili: selezziunà u materiale di filu currispundente secondu l'ambiente di serviziu diversu.
(2) Selezzione di materiali guaine insulating: materiali cumuni di materiali guaine (parti plastiche) includenu PA6, PA66, ABS, PBT, pp, etc. Materiali ignifughi o rinfurzati ponu esse aghjuntu à i plastichi secondu a situazione attuale per ottene u scopu. di rinfurzà o ritardante di fiamma, cum'è aghjunghjendu rinforzu di fibra di vetru.
(3) Selezzione di i materiali terminali: u ramu utilizatu per i materiali terminali (parti di ramu) hè principarmenti di bronzu è di bronzu (a durezza di u bronzu hè pocu più bassu di quellu di u bronzu), trà i quali l'ottone cuntene una grande proporzione.In più, ponu sceglie diverse strati di placcatura secondu a diversa dumanda.
(4) Selezzione di materiali di imballaggio: l'imballaggio di i fili di filu ghjoca un rolu in a resistenza à l'abrasione, i ritardanti di fiamma, a resistenza à a corrosione, a prevenzione di l'interferenza, a riduzione di u rumore è a bellezza di l'apparenza.In generale, i materiali di imballaggio sò scelti secondu l'ambiente di travagliu è a dimensione di u spaziu.Di solitu ci sò nastri, tubi ondulati, tubi PVC, etc.


Tempu di post: Jul-28-2022