Telefuninu
+86 186 6311 6089
Chjamateci
+86 631 5651216
E-mail
gibson@sunfull.com

Chì ghjè un interruttore di temperatura?

Un interruttore di temperatura o un interruttore termale hè utilizatu per apre è chjude i cuntatti di l'interruttore. U statu di commutazione di l'interruptore di temperatura cambia secondu a temperatura di l'entrata. Sta funzione hè aduprata cum'è prutezzione contra u surriscaldamentu o overcooling. In fondu, l'interruttori termali sò rispunsevuli di monitorà a temperatura di a machina è l'equipaggiu è sò usati per a limitazione di a temperatura.

Chì tipi di interruttori di temperatura ci sò?

In generale, una distinzione hè fatta trà i switches meccanichi è elettronichi. L'interruttori di temperatura meccanica sò diffirenti in i diversi mudelli di interruttore, cum'è interruttori di temperatura bimetallici è interruttori di temperatura à gas. Quandu una alta precisione hè necessaria, un interruttore di temperatura elettronicu deve esse usatu. Quì, l'utilizatore pò cambià u valore limite stessu è stabilisce parechji punti di commutazione. L'interruttori di temperatura bimetal, invece, operanu cù una precisione pocu, ma sò assai compacti è prezzu. Un altru mudellu di switch hè u switch di temperatura di gas, chì hè utilizatu soprattuttu in l'applicazioni critiche per a sicurità.

Chì ghjè a diffarenza trà un interruttore di temperatura è un regulatore di temperatura?

Un régulateur de température peut, à l'aide d'une sonde de température, déterminer la température réelle et ensuite la comparer avec le point de consigne. U setpoint desideratu hè aghjustatu via un attuatore. Le régulateur de température est donc responsable de l'affichage, du contrôle et du contrôle des températures. L'interruttori di temperatura, invece, attivanu una operazione di commutazione secondu a temperatura è sò usati per apre è chjude circuiti.

 

Cos'è un interruttore di temperatura bimetallico?

L'interruttori di temperatura bimetal determinanu a temperatura cù un discu bimetal. Quessi sò custituiti da dui metalli, chì sò usati cum'è strisce o platelets è anu coefficienti termali diffirenti. I metalli sò generalmente da zincu è azzaru o ottone è azzaru. Quandu, per via di una temperatura ambientale crescente, a temperatura nominale di commutazione hè ghjunta, u discu bimetal cambia in a so pusizione inversa. Dopu avè rinfriscatu à a temperatura di commutazione di reset, l'interruptore di temperatura torna à u so statu precedente. Per l'interruttori di temperatura cù latching elettricu, l'alimentazione hè interrotta prima di cambià. Per ottene a liberazione massima l'una di l'altru, i dischi sò in forma cuncave quandu aperti. A causa di l'effettu di u calore, u bimetal si deforma in a direzzione cunvexa è a superficia di cuntattu pò toccu in modu sicuru. L'interruttori di temperatura bimetallici ponu ancu esse aduprati cum'è prutezzione di sopratemperatura o cum'è fusible termale.

Cumu funziona un interruttore bimetallicu?

L'interruttori bimetallici sò custituiti da duie strisce di metalli diffirenti. E strisce bimetalliche sò unite inseparabilmente. Una striscia hè custituita da un cuntattu fissu è un altru cuntattu nantu à a striscia bimetal. Pieghendu e strisce, hè attivatu un interruttore à scatto, chì permette à u circuitu per esse apertu è chjusu è un prucessu hè iniziatu o finitu. In certi casi, l'interruttori di temperatura bimetallici ùn anu micca bisognu di interruttori di snap-action, postu chì i piastrini sò digià curvati in cunfurmità è cusì anu digià un snap action. L'interruttori bimetallici sò usati cum'è termostati in interruttori automatici, ferri, macchine per caffè o riscaldatori di ventilatori.


Tempu di Postu: Set-30-2024