Telefuninu
+86 186 6311 6089
Chjamateci
+86 631 5651216
E-mail
gibson@sunfull.com

Chì ghjè un interruttore di temperatura?

Un interruttore di temperatura o un interruttore termicu hè adupratu per apre è chjude i cuntatti di l'interruttore. U statutu di cummutazione di l'interruttore di temperatura cambia secondu a temperatura d'entrata. Sta funzione hè aduprata cum'è prutezzione contr'à u surriscaldamentu o u sovraraffreddamentu. In fondu, l'interruttori termichi sò rispunsevuli di u monitoraghju di a temperatura di e macchine è di l'attrezzature è sò aduprati per a limitazione di a temperatura.

Chì tipi di interruttori di temperatura ci sò?

In generale, si face una distinzione trà interruttori meccanichi è elettronichi. L'interruttori di temperatura meccanichi differiscenu in i vari mudelli di interruttori, cum'è l'interruttori di temperatura bimetallici è l'interruttori di temperatura attuati da gas. Quandu hè necessaria una alta precisione, si deve aduprà un interruttore di temperatura elettronicu. Quì, l'utente pò cambià ellu stessu u valore limite è impostà parechji punti di interruttore. L'interruttori di temperatura bimetallici, invece, funzionanu cù una bassa precisione, ma sò assai compatti è economici. Un altru mudellu di interruttore hè l'interruttore di temperatura attuatu da gas, chì hè adupratu soprattuttu in applicazioni critiche per a sicurezza.

Chì ghjè a differenza trà un interruttore di temperatura è un regulatore di temperatura?

Un regulatore di temperatura pò, aduprendu una sonda di temperatura, determinà a temperatura attuale è dopu paragunalla cù u puntu di riferimentu. U puntu di riferimentu desideratu hè aghjustatu per mezu di un attuatore. U regulatore di temperatura hè dunque rispunsevule di a visualizazione, di u cuntrollu è di u monitoraghju di e temperature. L'interruttori di temperatura, invece, attivanu una operazione di cummutazione secondu a temperatura è sò aduprati per apre è chjude circuiti.

 

Chì ghjè un interruttore di temperatura bimetallicu?

L'interruttori di temperatura bimetallici determinanu a temperatura aduprendu un discu bimetallicu. Quessi sò custituiti da dui metalli, chì sò usati cum'è strisce o piastrelle è anu coefficienti termichi diversi. I metalli sò generalmente di zincu è acciaio o ottone è acciaio. Quandu, per via di una temperatura ambiente crescente, si righjunghje a temperatura di commutazione nominale, u discu bimetallicu cambia in a so pusizione inversa. Dopu avè si raffreddatu torna à a temperatura di commutazione di reset, l'interruttore di temperatura torna à u so statu precedente. Per l'interruttori di temperatura cù agganciu elettricu, l'alimentazione hè interrotta prima di ripristinare a commutazione. Per ottene a massima distanza l'unu da l'altru, i dischi sò di forma concava quandu sò aperti. Per via di l'effettu di u calore, u bimetallicu si deforma in a direzzione convessa è e superfici di cuntattu ponu toccà si in modu sicuru. L'interruttori di temperatura bimetallici ponu ancu esse aduprati cum'è prutezzione da a sovratemperatura o cum'è fusibile termicu.

Cumu funziona un interruttore bimetallicu?

L'interruttori bimetallici sò custituiti da duie strisce di metalli diversi. E strisce bimetalliche sò unite inseme in modu inseparabile. Una striscia hè custituita da un cuntattu fissu è un altru cuntattu nantu à a striscia bimetallica. Piegendu e strisce, un interruttore à scatto rapidu hè attivatu, chì permette di apre è chjude u circuitu è di inizià o finisce un prucessu. In certi casi, l'interruttori di temperatura bimetallici ùn necessitanu micca interruttori à scatto rapidu, postu chì e piastrine sò digià curve in cunsequenza è dunque anu digià un'azione à scatto rapidu. L'interruttori bimetallici sò aduprati cum'è termostati in interruttori automatichi, ferri da stiro, macchine da caffè o riscaldatori à ventola.


Data di publicazione: 30 settembre 2024