Telefuninu
+86 186 6311 6089
Chjamateci
+86 631 5651216
E-mail
gibson@sunfull.com

Cosa hè un Reed Switch è cumu funziona?

Se visitate una fabbrica muderna è osservate l'elettronica incredibile à u travagliu in una cellula di assemblea, vi vede una varietà di sensori in mostra. A maiò parte di sti sensori anu fili separati per u supply voltage pusitivu, terra è signale. L'applicazione di u putere permette à un sensoru di fà u so travagliu, sia per osservà a presenza di metalli ferromagnetici vicinu sia per mandà un fasciu di luce cum'è parte di u sistema di sicurezza di a facilità. L'umili interruttori meccanichi chì attivanu questi sensori, cum'è l'interruttore di canna, solu bisognu di dui fili per fà u so travagliu. Questi switches attivanu cù campi magnetichi.

Cosa hè un Reed Switch?

L'interruttore di canna hè natu in u 1936. Era l'idea di WB Ellwood à i Laboratori di Bell Telephone, è hà guadagnatu a so patente in u 1941. L'interruttore s'assumiglia à una piccula capsula di vetru cù cavi elettrici chì spuntanu da ogni estremità.

Cumu funziona un Switch Reed?

U mecanismu di commutazione hè custituitu da duie pale ferromagnetiche, siparate da solu uni pochi microni. Quandu un magnetu s'avvicina à queste pale, e duie pale tiranu l'una versu l'altru. Una volta toccu, e lame chjude i cuntatti normalmente aperti (NO), chì permettenu l'electricità di flussu. Certi interruttori di canna cuntenenu ancu un cuntattu non ferromagneticu, chì forma un output normalmente chjusu (NC). Un magnetu chì si avvicina disconnect u cuntattu è alluntanassi da u cuntattu di commutazione.

I cuntatti sò custruiti da una varietà di metalli, cumpresi tungstenu è rodiu. Certi variità utilizanu ancu u mercuriu, chì deve esse guardatu in l'orientazione propria per cambià bè. Un envelope di vetru pienu di gas inerte - cumunimenti nitrogenu - sigilla i cuntatti à una pressione interna sottu una atmosfera. A sigillatura isola i cuntatti, chì impedisce a corrosione è qualsiasi scintille chì puderanu risultatu da u muvimentu di u cuntattu.

Applicazioni Reed Switch in u mondu reale

Truverete sensori in l'articuli di ogni ghjornu cum'è vitture è lavatrici, ma unu di i posti più prominenti chì questi switch / sensori operanu hè in alarmi antifurti. In fatti, l'alarmi sò una applicazione quasi perfetta per sta tecnulugia. Una finestra o porta mobile accoglie un magnetu, è u sensoru reside nantu à a basa, passendu un signalu finu à a rimozione di u magnetu. Cù a finestra aperta - o se qualchissia taglia u filu - un alarme sona.

Mentre chì l'allarmi antifurti sò un excelente usu per i switch reed, sti dispusitivi ponu esse ancu più chjuchi. Un interruttore miniaturizatu si mette in i dispositi medichi ingeriti cunnisciuti cum'è PillCams. Una volta chì u paziente inghjustà a sonda, u duttore pò attivà cù un magnetu fora di u corpu. Stu ritardu conserva a putenza finu à chì a sonda hè posta currettamente, chì significa chì e batterie à bordu ponu esse ancu più chjuche, una funzione critica in qualcosa chì hè pensatu per viaghjà à traversu u trattu digestivu umanu. In più di a so piccula dimensione, sta applicazione illustra ancu quantu sensibili ponu esse, postu chì questi sensori ponu coglie un campu magneticu attraversu a carne umana.

L'interruttori Reed ùn anu micca bisognu di un magnetu permanente per attuà; un relé elettromagnete pò accende. Siccomu i Bell Labs hà sviluppatu inizialmente questi switch, ùn hè micca surprisa chì l'industria di u telefuninu hà utilizatu relè di reed per funzioni di cuntrollu è memoria finu à chì tuttu hè diventatu digitale in l'anni 1990. Stu tipu di relè ùn forma più a spina di u nostru sistema di cumunicazione, ma sò sempre cumuni in parechje altre applicazioni oghje.

Vantaghji di Reed Relays

U sensoru di l'effettu Hall hè un dispositivu solidu chì pò detectà campi magnetichi, è hè una alternativa à l'interruttore di canna. L'effetti di Hall sò certamente adattati per alcune applicazioni, ma l'interruttori di canna presentanu un isolamentu elettricu superiore à a so contraparte à u statu solidu, è facenu menu resistenza elettrica per via di cuntatti chjusi. Inoltre, i commutatori di canna ponu travaglià cù una varietà di tensioni, carichi è frequenze, cum'è l'interruttore funziona solu cum'è un filu cunnessu o disconnected. In alternativa, avete bisognu di circuiti di supportu per attivà i sensori Hall per fà u so travagliu.

L'interruttori Reed presentanu una affidabilità incredibilmente alta per un interruttore meccanicu, è sò capaci di funziunà per miliardi di cicli prima di fallu. Inoltre, per via di a so custruzzione sigillata, ponu operare in ambienti splusivi induve una scintilla puderia avè risultati disastruosi. L'interruttori Reed pò esse una tecnulugia più vechja, ma sò luntanu da esse obsoleti. Pudete applicà pacchetti chì cuntenenu interruttori di canna à i circuiti stampati (PCB) aduprendu macchinari automatizati di pick-and-place.

A vostra prossima custruzzione pò dumandà una varietà di circuiti integrati è cumpunenti, tutti chì sò debutati in l'ultimi anni, ma ùn vi scurdate di l'umile interruttore di canna. Cumpleta u so travagliu di cambiamentu di basa in una manera brillantiamente simplice. Dopu più di 80 anni d'usu è sviluppu, pudete confià nantu à u disignu pruvatu è veru di l'interruttore di canna per travaglià in modu coerente.


Tempu di post: Apr-22-2024