Telefuninu
+86 186 6311 6089
Chjamateci
+86 631 5651216
E-mail
gibson@sunfull.com

Cos'è un Termostato Bimetal?

Un termostatu bimetal hè un calibre chì funziona bè in cundizioni di temperatura estrema. Fattu di dui fogli di metallo chì sò fusi inseme, stu tipu di termostatu pò esse usatu in forni, climatizzatori è frigoriferi. A maiò parte di sti termostati ponu sustene a temperatura di 550 ° F (228 ° C). Ciò chì li rende cusì durable hè a capacità di u metallu fusionatu per regulà a temperatura in modu efficace è rapidamente.

Dui metalli inseme si espanderanu à ritmi diffirenti in risposta à i cambiamenti di temperatura. Sti strisce di metallu fusu, cunnisciuti ancu com'è strisce bimetalliche, sò spessu truvati in forma di bobina. Operanu nantu à una larga gamma di temperature. Per quessa, i termostati bimetallici anu applicazioni pratiche in tuttu, da l'apparecchi domestici à i circuit breakers, l'apparecchi cummerciale o i sistemi HVAC.

Un cumpunente chjave di un termostatu bimetal hè u switch termale bimetal. Questa parte risponde rapidamente à qualsiasi variazioni in una temperatura predeterminata. Un termostatu bimetallicu in spirale si espansione durante i cambiamenti di temperatura, causendu una rottura in u cuntattu elettricu di l'apparechju. Questa hè una funzione di sicurità maiò per e cose cum'è furnace, induve u calore eccessivu pò esse un periculu di focu. In i frigorifici, u termostatu prutege l'apparechju da a furmazione di condensazione si a temperatura hè troppu bassa.

Rispondendu megliu in calore altu chè in cundizioni fresche, i metalli in un termostatu bimetal ùn ponu micca detectà diffirenzii in u friddu cusì facilmente cum'è u calore. L'interruttori termali sò spessu predeterminati da u fabricatore di un appliance per resettate quandu una temperatura torna à u so paràmetru normale. I termostati bimetallici ponu ancu esse equipati cù un fusible termale. Cuncepitu per detectà u calore altu, u fusible termale rompe automaticamente u circuitu, chì pò salvà u dispusitivu à quale hè attaccatu.

I termostati bimetallici venenu in una varietà di dimensioni è forme. Parechji ponu esse facilmente muntati à un muru. Sò sia cumpletamente accesi o spenti quandu un apparecchiu ùn hè micca in usu, per quessa, ùn ci hè micca un potenziale per u drenaje di l'energia, chì li rende assai efficienti energetichi.

Spessu, un pruprietariu pò risolve un termostatu bimetal chì ùn hè micca travagliatu bè, pruvendu cù un secadoru per cambià rapidamente a temperatura. Una volta chì u calore hà risuscitatu sopra à u marcatu predeterminatu, i strisce bimetalliche, o bobine, ponu esse esaminate per vede s'ellu si sò piegate in l'altura durante u cambiamentu di temperatura. Se parevanu rispondenu, pò esse un indicazione chì qualcosa altru in u termostatu o l'apparechju ùn funziona micca bè. Sì i dui metalli di e bobine sò siparati, allura l'unità ùn hè più travagliatu è hà bisognu di rimpiazzà.


Tempu di Postu: Set-30-2024