Telefuninu
+86 186 6311 6089
Chjamateci
+86 631 5651216
E-mail
gibson@sunfull.com

A Struttura, u Principiu è a Selezzione di u Fusibile

U fusibile, cunnisciutu cum'è assicurazione, hè unu di l'apparecchi elettrici di prutezzione più simplici. Quandu l'apparecchiatura elettrica in a rete elettrica o in u circuitu si verifica una sovraccarica o un cortu circuitu, pò scioglie è rompe u circuitu stessu, evità danni à a rete elettrica è à l'apparecchiatura elettrica per via di l'effettu termicu di a sovracorrente è di l'energia elettrica, è impedisce a propagazione di l'accidentu.

 

Unu, mudellu di fusibile

A prima lettera R significa fusibile.

A seconda lettera M significa senza imballaggio di tipu tubu chjusu;

T significa tipu di tubu chjusu imballatu;

L significa spirale;

S significa forma rapida;

C significa insertu di porcellana;

Z significa autoduplex.

U terzu hè u codice di cuncepimentu di u fusibile.

U quartu rapprisenta a corrente nominale di u fusibile.

 

Dui, a classificazione di i fusibili

Sicondu a struttura, i fusibili ponu esse divisi in trè categurie: tipu apertu, tipu semi-chjusu è tipu chjusu.

1. Fusibile di tipu apertu

Quandu a fusione ùn limita micca a fiamma di l'arcu è u dispusitivu d'espulsione di particelle di fusione di metallu, hè adattatu solu per disconnectà a corrente di cortu circuitu ùn hè micca in grande occasioni, stu fusibile hè spessu adupratu in cumbinazione cù l'interruttore di cultellu.

2. Fusibile semi-chjusu

A miccia hè stallata in un tubu, è una o e duie estremità di u tubu sò aperte. Quandu a miccia hè sciolta, a fiamma di l'arcu è e particelle di metallu chì si sciolgenu sò espulse in una certa direzzione, ciò chì riduce alcune ferite à u persunale, ma ùn hè ancu abbastanza sicura è l'usu hè limitatu à un certu puntu.

3. Fusibile inclusu

U fusibile hè cumpletamente chjusu in a carcassa, senza espulsione di l'arcu, è ùn causerà micca periculu per a parte viva vicina, l'arcu volante è u persunale vicinu.

 

Trè, struttura di fusibili

U fusibile hè cumpostu principalmente da a fusione è da u tubu di fusibile o da u portafusibile nantu à u quale hè installata a fusione.

1. A fusione hè una parte impurtante di a miccia, spessu trasfurmata in seta o foglia. Ci sò dui tipi di materiali di fusione, unu hè materiali à bassu puntu di fusione, cum'è u piombu, u zincu, u stagnu è a lega di stagnu-piombu; L'altru hè materiali à altu puntu di fusione, cum'è l'argentu è u rame.

2. U tubu di fusione hè a cunchiglia protettiva di a fusione, è hà l'effettu di spegne l'arcu quandu a fusione hè fusa.

 

Quattru, parametri di fusibile

I parametri di u fusibile si riferiscenu à i parametri di u fusibile o di u portafusibile, micca à i parametri di a fusione.

1. Parametri di fusione

A fusione hà dui parametri, a corrente nominale è a corrente di fusione. A corrente nominale si riferisce à u valore di a corrente chì passa per u fusibile per un bellu pezzu senza rompe si. A corrente di u fusibile hè di solitu duie volte a corrente nominale, generalmente a corrente attraversu a fusione hè 1,3 volte a corrente nominale, deve esse fusa in più di un'ora; 1,6 volte, deve esse fusa in un'ora; Quandu a corrente di u fusibile hè raggiunta, u fusibile hè rottu dopu à 30 ~ 40 secondi; Quandu 9 ~ 10 volte a corrente nominale hè raggiunta, a fusione deve rompe si istantaneamente. A fusione hà a caratteristica di prutezzione di u tempu inversu, più grande hè a corrente chì scorre per a fusione, più cortu hè u tempu di fusione.

2. Parametri di i tubi di saldatura

U fusibile hà trè parametri, vale à dì a tensione nominale, a corrente nominale è a capacità di taglio.

1) A tensione nominale hè pruposta da l'angulu di spegnimentu di l'arcu. Quandu a tensione di funziunamentu di u fusibile hè più grande di a tensione nominale, ci pò esse u periculu chì l'arcu ùn pò esse spento quandu a fusione hè rotta.

2) A corrente nominale di u tubu fusu hè u valore di corrente determinatu da a temperatura permessa di u tubu fusu per un bellu pezzu, dunque u tubu fusu pò esse caricatu cù diversi gradi di corrente nominale, ma a corrente nominale di u tubu fusu ùn pò esse più grande di a corrente nominale di u tubu fusu.

3) A capacità di taglio hè u valore massimu di corrente chì pò esse tagliatu quandu u fusibile hè scollegatu da u difettu di u circuitu à a tensione nominale.

 

Cinque, u principiu di funziunamentu di u fusibile

U prucessu di fusione di un fusibile hè grossualmente divisu in quattru tappe:

1. U materiale fusu hè in serie in u circuitu, è a corrente di carica scorre attraversu u materiale fusu. A causa di l'effettu termicu di a corrente, a temperatura di u materiale fusu aumenterà. Quandu si verifica un sovraccaricu o un cortu circuitu in u circuitu, a corrente di sovraccaricu o a corrente di cortu circuitu farà chì u materiale fusu si riscaldi eccessivamente è righjunghji a temperatura di fusione. Più alta hè a corrente, più veloce hè a temperatura chì aumenta.

2. U materiale fusu si fonderà è s'evaporerà in vapore metallicu dopu avè righjuntu a temperatura di fusione. Più alta hè a currente, più cortu hè u tempu di fusione.

3. In u mumentu chì u materiale fusu si fonde, ci hè una piccula lacuna d'insulazione in u circuitu, è a corrente hè interrotta di colpu. Ma sta piccula lacuna hè subitu rotta da a tensione di u circuitu, è si genera un arcu elettricu, chì à u so tornu cunnetta u circuitu.

4. Dopu à a furmazione di l'arcu, s'è l'energia diminuisce, si spegnerà da per ellu cù l'espansione di a distanza trà i fusibili, ma quandu l'energia hè grande, ci vole à fidà si di e misure d'estinzione di u fusibile. Per riduce u tempu d'estinzione di l'arcu è aumentà a capacità d'interruzzione, i fusibili di grande capacità sò dotati di misure d'estinzione di l'arcu perfette. Più grande hè a capacità d'estinzione di l'arcu, più veloce hè l'arcu chì si spegne, è più grande hè a corrente di cortu circuitu chì u fusibile pò rompe.

 

Sei, a selezzione di u fusibile

1. Sceglite i fusibili cù i livelli di tensione currispondenti secondu a tensione di a rete elettrica;

2. Sceglite fusibili cù a capacità di rottura currispondente secondu a corrente massima di difettu chì pò accade in u sistema di distribuzione;

3, u fusibile in u circuitu di u mutore per a prutezzione di cortocircuitu, per evità u mutore in u prucessu di avviamentu di u fusibile, per un solu mutore, a corrente nominale di a fusione ùn deve esse inferiore à 1,5 ~ 2,5 volte a corrente nominale di u mutore; Per parechji mutori, a corrente nominale di fusione tutale ùn deve esse inferiore à 1,5 ~ 2,5 volte a corrente nominale di u mutore di capacità massima più a corrente di carica calculata di u restu di i mutori.

4. Per a prutezzione di cortocircuitu di l'illuminazione o di u fornu elettricu è di altre cariche, a corrente nominale di u metallu fusu deve esse uguale o ligeramente superiore à a corrente nominale di a carica.

5. Quandu si utilizanu fusibili per prutege e linee, i fusibili devenu esse installati nantu à ogni linea di fase. Hè pruibitu d'installà fusibili nantu à a linea neutra in u circuitu bifase à trè fili o trifase à quattru fili, perchè a rottura di a linea neutra pruvucarà un squilibriu di tensione, chì pò brusgià l'apparecchiature elettriche. Nantu à e linee monofase furnite da a rete publica, i fusibili devenu esse installati nantu à e linee neutre, escludendu i fusibili tutali di a rete.

6. Tutti i livelli di fusibili devenu cooperà trà di elli quandu sò usati, è a corrente nominale di fusione deve esse più chjuca di quella di u livellu superiore.


Data di publicazione: 14 di marzu di u 2023