Trà tutti i tipi d'interruttori, ci hè un cumpunente chì hà a capacità di "rilevà" l'ughjettu vicinu à ellu - u sensore di spustamentu. Utilizendu e caratteristiche sensibili di u sensore di spustamentu à l'ughjettu chì s'avvicina per cuntrullà l'interruttore on o off, chì hè l'interruttore di prossimità.
Quandu un ughjettu si move versu l'interruttore di prossimità è hè vicinu à una certa distanza, u sensore di spustamentu hà "percezione" è l'interruttore agisce. Sta distanza hè generalmente chjamata "distanza di rilevazione". Diversi interruttori di prossimità anu diverse distanze di rilevazione.
Calchì volta l'uggetti rilevati si movenu versu l'interruttore d'avvicinamentu unu per unu è si ne vanu unu per unu à un certu intervallu di tempu. È si ripetenu custantemente. Diversi interruttori di prossimità anu una capacità di risposta diversa à l'uggetti rilevati. Sta caratteristica di risposta hè chjamata "frequenza di risposta".
Interruttore di prossimità magneticu
Interruttore di prossimità magneticuhè un tipu d'interruttore di prossimità, chì hè un sensore di pusizione fattu di principiu di funziunamentu elettromagneticu. Pò cambià a relazione di pusizione trà u sensore è l'ughjettu, cunvertisce a quantità non elettrica o a quantità elettromagnetica in u signale elettricu desideratu, in modu da ottene u scopu di cuntrollu o di misurazione.
L'interruttore di prossimità magneticupò ottene a distanza di rilevazione massima cù un picculu vulume di commutazione. Pò rilevà oggetti magnetichi (di solitu magneti permanenti), è dopu pruduce un segnale di commutazione di trigger. Siccomu u campu magneticu pò passà per parechji oggetti non magnetichi, u prucessu di trigger ùn hà micca bisognu di mette l'ughjettu di destinazione direttamente vicinu à a superficia d'induzione dil'interruttore di prossimità magneticu, ma per mezu di un cunduttore magneticu (cum'è u ferru) per trasmette u campu magneticu à una longa distanza, per esempiu, u signale pò esse trasmessu àl'interruttore di prossimità magneticuattraversu un locu à alta temperatura per generà u signale d'azzione di trigger.
L'usu principale di l'interruttori di prossimità
L'interruttori di prossimità sò largamente usati in l'aviazione, a tecnulugia aerospaziale è a pruduzzione industriale. In a vita di tutti i ghjorni, sò applicati nantu à e porte automatiche di hotel, ristoranti, garage, macchine automatiche à aria calda è cusì via. In termini di sicurezza è antifurtu, cum'è l'archivi di dati, a contabilità, a finanza, i musei, i caveau è altri lochi maiò sò generalmente dotati di dispositivi antifurtu cumposti da vari interruttori di prossimità. In e tecniche di misurazione, cum'è a misurazione di a lunghezza è di a pusizione; In a tecnulugia di cuntrollu, cum'è u spustamentu, a velocità, a misurazione è u cuntrollu di l'accelerazione, si usa ancu un gran numeru di interruttori di prossimità.
Data di publicazione: 17 d'aostu 2023