Siccomu u fornu tende à generà una quantità enorme di calore, hè necessariu mantene un livellu di temperatura adattatu per impedisce u surriscaldamentu. Cusì, ci hè sempre un termostatu in questu apparechju elettricu chì serve à questu scopu o impedisce u surriscaldamentu.
Cum'è cumpunente di prutezzione di sicurezza contr'à u surriscaldamentu, u termostatu bimetallicu hè l'ultima linea di difesa per i forni elettrici. Dunque, hè necessariu un termostatu bimetallicu sensibile, sicuru è affidabile, è hè necessaria una cunchiglia in bachelite è ceramica per risponde à i requisiti di resistenza à alta temperatura.
Impurtanza di u termostatu in un fornu:
Un termostatu di fornu hè rispunsevule di mantene a temperatura di u fornu. Funziona automaticamente, una volta chì u calore tocca u livellu massimu di temperatura, spegne a fonte di calore. U scopu chì un termostatu svolge hè assai vitale postu chì diventa assai cruciale per un fornu di regulà una temperatura ghjusta in modu chì ùn si pò rompe.
Ch'ellu sia un mudellu novu o vechju, tutti i forni sò dotati di un termostatu. Tuttavia, u stile è a dimensione di i termostati ponu varià; dunque, hè sempre cunsigliatu di fà attenzione à u numeru di mudellu, affinchì quandu avete bisognu di rimpiazzà sta parte di u fornu, si possa fà facilmente.
Vistu u rolu chjave chì un termostatu di fornu svolge, hè indispensabile di mantene è monitorà u bonu statu di funziunamentu di sta parte vitale di u fornu.
Rimpiazzamentu di u termostatu di u fornu:
Appena vi rendete contu chì u termostatu ùn regula micca currettamente u livellu di temperatura, cunsultate un ingegnere o un tecnicu per verificà a so affidabilità è s'ellu scopre chì questu apparechju di riscaldamentu ùn hè micca in bonu statu di funziunamentu o hà bisognu di esse rimpiazzatu, pruvate à rimpiazzallu u più prestu pussibule.
Data di publicazione: 07 marzu 2023