Pruvà a vostra macchina di caffè per vede s'ellu hè statu righjuntu u limite altu ùn puderia esse più faciule. Tuttu ciò chì duvete fà hè di scollegà l'unità da a presa di corrente, caccià i fili da u termostatu è dopu eseguisce una prova di continuità trà i terminali di u limite altu. Sè vi accorgete chì ùn avete micca una luce, questu indica chì u circuitu hè apertu, ciò chì indica chì u limite altu hè statu attivatu. A maiò parte di e macchine di caffè anu un termostatu à discu à scattu unicu è una volta chì u limite altu hè righjuntu, duverà esse rimpiazzatu. Tuttavia, cù un'unità più cara pudete avè un termostatu à discu à scattu chì hè un reset manuale, basta à appughjà u buttone di reset è dà e spalle à u vostru caffè.
Interruttori di temperatura regulabili è fissi
A maiò parte di e macchine da caffè anu dui sistemi di cuntrollu. U primu di i sistemi di cuntrollu pò esse temperature fisse cù sensori capillari o regulabili in l'unità più grande o più care. Questu pò fà parte di l'impostazione di a temperatura di l'acqua calda nantu à a vostra macchina. Stu primu tipu di termostatu hè un discu à scatto in unità menu costose o un termostatu capillare, ma l'unità più recenti ponu aduprà un termostatu digitale cum'è rimpiazzamentu. U secondu tipu di sistema di cuntrollu hè u limite altu. Stu limite altu hè ciò chì impedisce à a macchina da caffè di brusgià quandu a pignatta finisce i liquidi, o se u riscaldatore decide di impazzisce. U cuntrollu di u limite altu hè tipicamente un termostatu à discu à scatto o un fusibile termicu. Se a temperatura diventa troppu alta per chì l'unità possa resiste, u discu à scatto o u fusibile termicu aprirà u circuitu di cuntrollu di l'alimentazione in entrata è dopu tuttu si spegnerà.
A temperatura di cunservazione di u calore di a macchina di caffè deve esse mantenuta à 79-82 gradi Celsius, dunque hè necessariu un termostatu bimetallicu chì ùn pò micca solu risponde à i requisiti precisi di cunservazione di u calore di queste macchine di caffè, ma ancu adattatu per diversi metudi d'installazione. Sò richiesti tutti i tipi di certificazioni di sicurezza, UL, TUV, VDE, CQC, specifiche 125V/250V, 10A/16A, vita di 100.000 azioni.
Data di publicazione: 24 di ferraghju 2023