Telefuninu
+86 186 6311 6089
Chjamateci
+86 631 5651216
E-mail
gibson@sunfull.com

Principiu di Funzionamentu di Sensore di Temperatura è Considerazioni di Selezzione

Cumu Funzionanu i Sensori Termocoppi

Quandu ci sò dui cunduttori diversi è semiconduttori A è B per furmà un ciclu, è i dui estremità sò cunnessi l'una cù l'altru, sempre chì e temperature à i dui junctions sò diffirenti, a temperatura di una estremità hè T, chì hè chjamata fine di travagliu o di u caldu, è a temperatura di l'altru finale hè TO , chjamatu l'estremità libera o l'estremità fridda, ci hè una corrente in u ciclu, vale à dì, a forza elettromotrice esistente in u ciclu hè chjamata forza thermoelectromotive. Stu fenominu di generazione di forza elettromotrice per via di differenze di temperatura hè chjamatu effettu Seebeck. Ci hè dui effetti ligati à Seebeck: prima, quandu un currente scorri à traversu a junction di dui cunduttori diffirenti, u calore hè assorbutu o liberatu quì (secondu a direzzione di u currente), chì hè chjamatu effettu Peltier; Siconda, quandu un currente passa per un cunduttore cù un gradiente di temperatura, u cunduttore assorbe o libera calore (secondu a direzzione di u currente relative à u gradiente di temperatura), cunnisciutu cum'è l'effettu Thomson. A cumminazzioni di dui cunduttori diffirenti o semiconduttori hè chjamatu termocoppiu.

 

Cumu Funzionanu i Sensori Resistivi

U valore di resistenza di u cunduttore cambia cù a temperatura, è a temperatura di l'ughjettu per esse misurata hè calculata misurà u valore di resistenza. U sensoru furmatu da stu principiu hè u sensoru di temperatura di resistenza, chì hè principalmente utilizatu per a temperatura in a gamma di temperatura di -200-500 ° C. Misurazione. U metallu puru hè u principale materiale di fabricazione di resistenza termale, è u materiale di resistenza termale deve avè e seguenti caratteristiche:

(1) U coefficient di temperatura di resistenza deve esse grande è stabile, è ci deve esse una bona relazione lineale trà u valore di resistenza è a temperatura.

(2) Alta resistività, piccula capacità di calore è veloce di reazione veloce.

(3) U materiale hà una bona riproducibilità è craftsmanship, è u prezzu hè bassu.

(4) E proprietà chimiche è fisiche sò stabili in u range di misurazione di a temperatura.

Attualmente, u platinu è u ramu sò i più utilizati in l'industria, è sò stati fatti in a temperatura standard chì misura a resistenza termale.

 

Considerazioni quandu sceglite un sensor di temperatura

1. Sia e cundizioni ambientali di l'ughjettu misuratu anu qualchì danni à l'elementu di misurazione di a temperatura.

2. Sia a temperatura di l'ughjettu misurata deve esse arregistrata, allarmata è cuntrullata automaticamente, è s'ellu ci vole à esse misurata è trasmessa remotamente. 3800 100

3. In u casu induve a temperatura di l'ughjettu misurata cambia cù u tempu, se u lag di l'elementu di misurazione di a temperatura pò scuntrà i bisogni di a misura di a temperatura.

4. A dimensione è a precisione di a gamma di misurazione di a temperatura.

5. Sia a dimensione di l'elementu di misurazione di a temperatura hè appruvata.

6. U prezzu hè garantitu è ​​s'ellu hè cunvenutu à aduprà.

 

Cumu evità l'errori

Quandu si stallanu è aduprà u sensor di temperatura, i seguenti errori deve esse evitati per assicurà u megliu effettu di misurazione.

1. Errori causati da stallazione improper

Per esempiu, a pusizione di stallazione è a prufundità di inserimentu di u termocoppiu ùn ponu micca riflette a temperatura reale di u fornu. In altri palori, u termocoppiu ùn deve esse stallatu troppu vicinu à a porta è u riscaldamentu, è a prufundità di inserimentu deve esse almenu 8 à 10 volte u diametru di u tubu di prutezzione.

2. Errore resistenza termale

Quandu a temperatura hè alta, s'ellu ci hè una strata di cendra di carbone nantu à u tubu protettivu è u polu hè attaccatu à questu, a resistenza termale aumenterà è impedisce a cunduzzione di u calore. À questu tempu, u valore di l'indicazione di a temperatura hè più bassu di u valore veru di a temperatura misurata. Dunque, l'esternu di u tubu di prutezzione di u termocoppiu deve esse mantenutu pulitu per riduce l'errori.

3. Errori causati da un insulamentu poviru

Sè u thermocouple hè insulated, troppu sporcizia o sale slag nant'à u tubu di prutezzione è u filu drawing board vi purtari à poviru insulation trà u thermocouple è u muru furnace, chì hè più seriu à alta temperatura, chì ùn solu causari la perdita di u putenziale termoelettricu, ma ancu intruduce interferenza. L'errore causatu da questu pò qualchì volta ghjunghje à Baidu.

4. Errori intrudutti da inerzia termale

Stu effettu hè soprattuttu pronunzianu quandu si facenu misurazioni veloci perchè l'inerzia termale di a termocoppia face chì u valore indicatu di u metru si ritarda à u cambiamentu di a temperatura misurata. Per quessa, un termocoppiu cù un elettrodu termale più sottile è un diametru più chjucu di u tubu di prutezzione deve esse usatu quantu pussibule. Quandu l'ambiente di misurazione di a temperatura permette, u tubu protettivu pò ancu esse eliminatu. A causa di u lag di misurazione, l'amplitude di a fluttuazione di a temperatura rilevata da u termocoppiu hè più chjuca di quella di a fluttuazione di a temperatura di u fornu. U più grande hè u ritardu di misurazione, più chjuca hè l'amplitude di e fluttuazioni di a termocoppia è più grande a diferenza da a temperatura di u fornu attuale.


Tempu di Postu: 24-Nov-2022