Cumu funzionanu i sensori di termocoppia
Quandu ci sò dui cunduttori è semiconduttori diversi A è B per furmà un ciclu, è e duie estremità sò cunnesse trà di elle, basta chì e temperature à e duie giunzioni sianu diverse, a temperatura di una estremità hè T, chì hè chjamata estremità di travagliu o estremità calda, è a temperatura di l'altra estremità hè T O, chjamata estremità libera o estremità fredda, ci hè una corrente in u ciclu, vale à dì, a forza elettromotrice esistente in u ciclu hè chjamata forza termoelettromotrice. Stu fenomenu di generazione di forza elettromotrice per via di e differenze di temperatura hè chjamatu effettu Seebeck. Ci sò dui effetti ligati à Seebeck: prima, quandu una corrente scorre attraversu a giunzione di dui cunduttori diversi, u calore hè assorbitu o liberatu quì (secondu a direzzione di a corrente), chì hè chjamatu effettu Peltier; Siconda, quandu una corrente scorre attraversu un cunduttore cù un gradiente di temperatura, u cunduttore assorbe o libera calore (secondu a direzzione di a corrente in relazione à u gradiente di temperatura), cunnisciutu cum'è effettu Thomson. A cumminazione di dui cunduttori o semiconduttori diversi hè chjamata termocoppia.
Cumu funzionanu i sensori resistivi
U valore di resistenza di u cunduttore cambia cù a temperatura, è a temperatura di l'ughjettu da misurà hè calculata misurendu u valore di resistenza. U sensore furmatu da questu principiu hè u sensore di temperatura di resistenza, chì hè principalmente utilizatu per a temperatura in a gamma di temperatura di -200-500 °C. Misurazione. U metallu puru hè u principale materiale di fabricazione di resistenza termica, è u materiale di resistenza termica deve avè e seguenti caratteristiche:
(1) U coefficientu di temperatura di a resistenza deve esse grande è stabile, è ci deve esse una bona relazione lineare trà u valore di resistenza è a temperatura.
(2) Alta resistività, piccula capacità termica è rapida velocità di reazione.
(3) U materiale hà una bona riproducibilità è artigianalità, è u prezzu hè bassu.
(4) E proprietà chimiche è fisiche sò stabili in l'intervallu di misurazione di a temperatura.
Attualmente, u platinu è u rame sò i più aduprati in l'industria, è sò stati trasformati in standard per a misurazione di a resistenza termica.
Cunsiderazioni quandu si sceglie un sensore di temperatura
1. S'ellu ci hè qualchì dannu à l'elementu di misurazione di a temperatura per via di e cundizioni ambientali di l'ughjettu misuratu.
2. S'ellu ci vole à arregistrà, attivà l'allarme è cuntrullà automaticamente a temperatura di l'ughjettu misuratu, è s'ellu ci vole à misurà è trasmette à distanza. 3800 100
3. In u casu induve a temperatura di l'ughjettu misuratu cambia cù u tempu, se u ritardu di l'elementu di misurazione di a temperatura pò risponde à i requisiti di misurazione di a temperatura.
4. A dimensione è a precisione di a gamma di misurazione di a temperatura.
5. S'ellu hè adatta a dimensione di l'elementu di misurazione di a temperatura.
6. U prezzu hè garantitu è s'ellu hè cunveniente d'utilizà.
Cumu evità l'errori
Quandu si stalla è si usa u sensore di temperatura, si devenu evità i seguenti errori per assicurà u megliu effettu di misurazione.
1. Errori causati da una stallazione impropria
Per esempiu, a pusizione d'installazione è a prufundità d'inserzione di a termocuppia ùn ponu micca riflettà a temperatura reale di u fornu. In altre parolle, a termocuppia ùn deve esse installata troppu vicinu à a porta è à u riscaldamentu, è a prufundità d'inserzione deve esse almenu 8 à 10 volte u diametru di u tubu di prutezzione.
2. Errore di resistenza termica
Quandu a temperatura hè alta, s'ellu ci hè un stratu di cenere di carbone nantu à u tubu prutettore è a polvera hè attaccata à questu, a resistenza termica aumenterà è impedisce a conduzione di u calore. In questu mumentu, u valore di l'indicazione di a temperatura hè più bassu di u valore veru di a temperatura misurata. Dunque, l'esternu di u tubu prutettore di a termocuppia deve esse mantenutu pulitu per riduce l'errori.
3. Errori causati da un cattivu isolamentu
Sè a termocuppia hè isulata, troppu sporcizia o scoria di sale nantu à u tubu di prutezzione è a tavola di trafilatura di u filu porta à un cattivu isulamentu trà a termocuppia è a parete di u fornu, chì hè più seriu à alta temperatura, chì ùn solu causerà a perdita di putenziale termoelettricu ma ancu introdurrà interferenze. L'errore causatu da questu pò qualchì volta ghjunghje à Baidu.
4. Errori introdutti da l'inerzia termica
Questu effettu hè particularmente pronunciatu quandu si facenu misurazioni veloci perchè l'inerzia termica di a termocuppia face chì u valore indicatu da u misuratore sia in ritardu rispetto à u cambiamentu di a temperatura misurata. Dunque, una termocuppia cù un elettrodu termicu più sottile è un diametru più chjucu di u tubu di prutezzione deve esse aduprata u più pussibule. Quandu l'ambiente di misurazione di a temperatura u permette, u tubu di prutezzione pò ancu esse cacciatu. A causa di u ritardu di misurazione, l'ampiezza di a fluttuazione di a temperatura rilevata da a termocuppia hè più chjuca di quella di a fluttuazione di a temperatura di u fornu. Più grande hè u ritardu di misurazione, più chjuca hè l'ampiezza di e fluttuazioni di a termocuppia è più grande hè a differenza da a temperatura reale di u fornu.
Data di publicazione: 24 di nuvembre di u 2022