Telefuninu
+86 186 6311 6089
Chjamateci
+86 631 5651216
E-mail
gibson@sunfull.com

Tecnulugia di sensori aduprata in lavatrici

  In l'ultimi anni, u sensore è a so tecnulugia sò sempre più largamente aduprati in e lavatrici. U sensore rileva l'infurmazioni di statu di a lavatrice cum'ètemperatura di l'acqua, a qualità di u pannu, a quantità di pannu è u gradu di pulizia, è manda sta infurmazione à u microcontrollore. U microcontrollore applica u prugramma di cuntrollu fuzzy per analizà l'infurmazioni rilevate. Per determinà u megliu tempu di lavaggio, l'intensità di u flussu d'acqua, u modu di risciacquu, u tempu di disidratazione è u livellu di l'acqua, tuttu u prucessu di lavaggio hè cuntrullatu automaticamente.

Eccu i principali sensori in una lavatrice cumpletamente automatica.

Sensore di quantità di tela

U sensore di carica di tela, cunnisciutu ancu cum'è sensore di carica di vestiti, hè adupratu per rilevà a quantità di vestiti durante u lavaggiu. Sicondu u principiu di rilevazione di u sensore pò esse divisu in trè tippi:

1. Sicondu u cambiamentu di a currente di carica di u mutore per rilevà u pesu di i vestiti. U principiu di rilevazione hè chì quandu a carica hè grande, a currente di u mutore diventa più grande; Quandu a carica hè chjuca, a currente di u mutore diventa più chjuca. Attraversu a determinazione di u cambiamentu di a currente di u mutore, u pesu di i vestiti hè ghjudicatu secondu u valore integrale di un certu tempu.

2. Sicondu a lege di cambiamentu di a forza elettromotrice generata à e duie estremità di l'avvolgimentu quandu u mutore hè firmatu, hè rilevata. U principiu di rilevazione hè chì quandu una certa quantità d'acqua hè iniettata in u bucket di lavaggio, i vestiti sò messi in u bucket, tandu u mutore di guida funziona in modu di funziunamentu di putenza intermittente per circa un minutu, aduprendu a forza elettromotrice d'induzione generata nantu à l'avvolgimentu di u mutore, per isolamentu fotoelettricu è paragone di u tipu integrale, u signale d'impulsu hè generatu, è u numeru d'impulsi hè proporzionale à l'angulu d'inerzia di u mutore. S'ellu ci sò più vestiti, a resistenza di u mutore hè grande, l'angulu d'inerzia di u mutore hè chjucu, è dunque, l'impulsu generatu da u sensore hè chjucu, cusì chì a quantità di vestiti hè indirettamente "misurata".

3. Sicondu u mutore di guida à impulsi "gira", "si ferma" quandu a velocità d'inerzia hè misurata da u numeru d'impulsi di i vestiti. Mette una certa quantità di vestiti è acqua in u bucket di lavaggio, è dopu impulse per guidà u mutore, secondu a regula "on" 0,3 s, "stop" 0,7 s, operazione ripetuta in 32 s, durante u mutore in "stop" quandu a velocità d'inerzia hè misurata da l'accoppiatore in modu impulsivu. A quantità di vestiti lavati hè grande, u numeru d'impulsi hè chjucu, è u numeru d'impulsi hè grande.

ClothSensor

U sensore di tela hè ancu chjamatu sensore di prova di tela, chì hè cuncipitu per rilevà a struttura di i vestiti. Applicazione I sensori di carica di vestiti è i trasduttori di livellu d'acqua ponu ancu esse aduprati cum'è sensori di tela. Sicondu a proporzione di fibra di cuttone è fibra chimica in a fibra di vestiti, u tessutu di i vestiti hè divisu in quattru file "cuttone dolce", "cuttone più duru", "cuttone è fibra chimica" è "fibra chimica".

U sensore di qualità è u sensore di quantità sò in realtà u listessu dispusitivu, ma i metudi di rilevazione sò diffirenti. Quandu u livellu di l'acqua in u secchiu di lavaggio hè più bassu di u livellu di l'acqua impostu, è dopu sempre secondu u metudu di misurazione di a quantità di vestiti, lasciate chì u mutore di trasmissione funziona per un periudu di tempu in modu di spegnimentu, è rileva u numeru di impulsi emessi da u sensore di quantità di vestiti durante ogni spegnimentu. Sottraendu u numeru di impulsi da u numeru di impulsi ottenuti quandu si misura a quantità di vestiti, a differenza trà i dui pò esse aduprata per determinà a qualità di i vestiti. Se a proporzione di fibre di cuttone in i vestiti hè grande, a differenza di u numeru di impulsi hè grande è a differenza di u numeru di impulsi hè chjuca.

Wsensore di livellu di l'acqua

U sensore elettronicu di u livellu di l'acqua, cuntrullatu da un microcomputer à chip unicu, pò cuntrullà u livellu di l'acqua automaticamente è precisamente. U livellu di l'acqua in u bucket di lavaggio hè diversu, è a pressione nantu à u fondu è u muru di u bucket hè diversa. Sta pressione hè trasfurmata in a deformazione di u diafragma di gomma, in modu chì u core magneticu fissatu nantu à u diafragma hè spiazzatu, è dopu l'induttanza di l'induttore hè cambiata, è a frequenza di oscillazione di u circuitu di oscillazione LC hè ancu cambiata. Per diversi livelli d'acqua, u circuitu di oscillazione LC hà una uscita di signale d'impulsu di frequenza currispondente, u signale hè inseritu in l'interfaccia di u microcontrollore, quandu u signale d'impulsu di uscita di u sensore di u livellu di l'acqua è a frequenza selezziunata sò almacenate in u microcontrollore à u listessu tempu, u microcontrollore pò determinà chì u livellu d'acqua richjestu hè statu righjuntu, arrestendu l'iniezione d'acqua.

Wsensore di temperatura di l'acqua

Una temperatura adatta di lavanderia hè favurevule à l'attivazione di e macchie, pò migliurà l'effettu di lavaggio. U sensore di temperatura di l'acqua hè stallatu in a parte inferiore di u secchio di lavaggio, è uTermistore NTChè adupratu cum'è elementu di rilevazione. A temperatura misurata quandu si accende l'interruttore di a lavatrice hè a temperatura ambiente, è a temperatura à a fine di l'iniezione d'acqua hè a temperatura di l'acqua. U signale di temperatura misurata hè mandatu à u MCU per furnisce informazioni per una inferenza fuzzy.

 Psensore di calore

U sensore fotosensibile hè u sensore di pulizia. Hè cumpostu di diodi emettitori di luce è fototransistor. U diodu emettitore di luce è u fototransistor sò posti faccia à faccia in cima à u scaricu, a so funzione hè di rilevà a trasmissione di luce di u scaricu, è dopu i risultati di i testi sò trattati da un microcomputer. Determina e cundizioni di lavaggio, drenaggio, risciacquu è disidratazione.


Data di publicazione: 16 di ghjugnu 2023