Interruttori Reed è Sensori à Effettu Hall
Interruttori Reed è Sensori à Effettu Hall
I sensori magnetichi sò aduprati in tuttu, da e vitture à i telefoni cellulari. Chì magnetu devu aduprà cù u mo sensore magneticu ? Devu aduprà un sensore à effettu Hall o un interruttore reed ? Cumu deve esse orientatu u magnetu versu u sensore ? Di chì tolleranze devu esse preoccupatu ? Amparate di più cù una guida K&J per specificà una cumbinazione magnetu-sensore.
Chì ghjè un interruttore Reed?
Dui sensori à effettu Hall è un interruttore reed. L'interruttore reed hè à diritta.
L'interruttore reed hè un interruttore elettricu azionatu da un campu magneticu applicatu. Si compone di una coppia di cuntatti nantu à lamelle di metallu ferruginosu in un involucru di vetru ermeticu. I cuntatti sò nurmalmente aperti, senza fà alcun cuntattu elettricu. L'interruttore hè azionatu (chjusu) avvicinendu un magnetu à l'interruttore. Una volta chì u magnetu hè tiratu via, l'interruttore reed tornerà à a so pusizione originale.
Chì ghjè un sensore à effettu Hall?
Un sensore à effettu Hall hè un trasduttore chì varia a so tensione di uscita in risposta à i cambiamenti di u campu magneticu. In certi modi, i sensori à effettu Hall ponu infine fà una funzione simile à un interruttore reed, ma senza parti mobili. Pensate à questu cum'è un cumpunente à statu solidu, bonu per l'applicazioni digitali.
Quale di sti dui sensori hè adattatu per a vostra applicazione dipende da una quantità di fattori. I fattori includenu u costu, l'orientazione di u magnetu, a gamma di frequenza (l'interruttori reed ùn sò tipicamente micca utilizabili sopra i 10 kHz), u rimbalzu di u signale è u disignu di i circuiti logici assuciati.
Magnetu - Orientazione di u Sensore
Una differenza chjave trà l'interruttori reed è i sensori à effettu Hall hè l'orientazione curretta necessaria per un magnete d'attivazione. I sensori à effettu Hall si attivanu quandu si applica un campu magneticu perpendiculare à u sensore à statu solidu. A maiò parte cercanu chì u polu sudu di u magnete sia rivoltu versu una pusizione indicata nantu à u sensore, ma verificate a scheda tecnica di u vostru sensore. Sè girate u magnete in daretu o di latu, u sensore ùn si attiverà micca.
L'interruttori reed sò un dispositivu meccanicu cù parti mobili. Si compone di dui fili ferromagnetichi separati da un picculu spaziu. In presenza di un campu magneticu chì hè parallelu à questi fili, si toccanu, facendu cuntattu elettricu. In altre parole, l'asse magneticu di u magnetu deve esse parallelu à l'asse longu di l'interruttore reed. Hamlin, un fabricatore di interruttori reed, hà una eccellente nota d'applicazione nantu à u sughjettu. Include grandi diagrammi chì mostranu e zone è l'orientazioni in cui u sensore si attiverà.
Orientazione curretta di u magnetu: Un sensore à effettu Hall (à manca) vs. un interruttore reed (à diritta)
Ci vole à nutà chì altre cunfigurazioni sò pussibuli è spessu aduprate. Per esempiu, i sensori à effettu Hall ponu rilevà e lame d'acciaiu di un "ventilatore" chì gira. E lame d'acciaiu di u ventilatore passanu trà un magnetu stazionariu è un sensore stazionariu. Quandu l'acciaiu hè trà i dui, u campu magneticu hè redirettu luntanu da u sensore (bluccatu) è l'interruttore si apre. Quandu l'acciaiu si alluntana, u magnetu chjude l'interruttore.
Data di publicazione: 24 di maghju di u 2024