Cù u sviluppu di a scienza è di a tecnulugia, a dumanda di prudutti elettronichi hè in crescita, è l'accidenti elettrichi sò diventati cumuni. I danni à l'apparecchiature causati da l'instabilità di tensione, i cambiamenti bruschi di tensione, i picchi, l'invecchiamentu di a linea è i fulmini sò ancu più numerosi. Dunque, sò ghjunti i prutettori termichi, chì anu riduttu assai u fenomenu di brusgiatura di l'apparecchiature, riducendu a vita di l'apparecchiature è ancu mettendu in periculu a sicurezza persunale causata da diverse ragioni. Stu documentu introduce principalmente u principiu di u prutettore termicu.
1. Introduzione à u prutettore termicu
U prutettore termicu appartene à un tipu di dispusitivu di cuntrollu di a temperatura. Quandu a temperatura in a linea hè troppu alta, u prutettore termicu serà attivatu per disconnectà u circuitu, in modu da evità u brusgiu di l'equipaggiu o ancu incidenti elettrichi; quandu a temperatura scende à u range nurmale, u circuitu hè chjusu è u statu di funziunamentu nurmale hè ristabilitu. U prutettore termicu hà a funzione di autoprutezzione è hà i vantaghji di una gamma di prutezzione regulabile, una larga gamma d'applicazione, un funziunamentu convenientu, una resistenza à alta tensione, ecc. Hè statu largamente utilizatu in lavatrici, climatizzatori, ballast, trasformatori è altri apparecchi elettrici.
2. Classificazione di i prutettori termichi
I prutettori termichi anu diversi metudi di classificazione secondu diversi standard, ponu esse divisi in prutettori termichi di grande vulume, prutettori termichi cunvinziunali è prutettori termichi ultra-sottili secondu diversi volumi; ponu esse divisi in prutettore termicu nurmalmente apertu è prutettore termicu nurmalmente chjusu secondu a natura di l'azione; ponu esse divisi in prutettore termicu autorecuperante è prutettore termicu senza autorecuperante secondu i diversi metudi di ricuperazione. Frà elli, u prutettore termicu autorecuperante si riferisce à chì dopu chì a temperatura hè troppu alta è u prutettore termicu hè scollegatu, quandu a temperatura hè ridutta à a gamma nurmale, u prutettore termicu pò vultà automaticamente à u statu originale in modu chì u circuitu hè acceso, è u prutettore termicu senza autorecuperante ùn pò micca fà sta funzione, pò esse restauratu solu manualmente, dunque u prutettore termicu autorecuperante hà una applicazione più larga.
3. Principiu di u prutettore termicu
U prutettore termicu cumpleta a prutezzione di u circuitu per mezu di fogli bimetallici. À u principiu, u fogliu bimetallicu hè in cuntattu è u circuitu hè accesu. Quandu a temperatura di u circuitu aumenta gradualmente, per via di i diversi coefficienti di dilatazione termica di u fogliu bimetallicu, a deformazione si verifica quandu hè riscaldata. Dunque, quandu a temperatura aumenta à un certu puntu criticu, i bimetalli si separanu è u circuitu hè disconnessu per cumpletà a funzione di prutezzione di u circuitu. Tuttavia, hè precisamente per via di questu principiu di funziunamentu di u prutettore termicu chì durante a so installazione è usu, ricordatevi di ùn appughjà, tirà o torce forzatamente i cavi.
Data di publicazione: 28 di lugliu di u 2022