A maiò parte di l'apparecchi domestici cum'è i frigoriferi, e lavatrici, e lavastoviglie o l'asciugatrici sò una necessità oghje ghjornu. È più apparecchi significa chì ci hè più preoccupazione per i pruprietarii di casa per ciò chì riguarda u sprecu d'energia è u funziunamentu efficiente di questi apparecchi hè impurtante. Questu hà purtatu i pruduttori di apparecchi à cuncepisce apparecchi migliori cù motori o compressori di putenza inferiore, cù più sensori per monitorà i vari stati di funziunamentu di questi apparecchi in modu da pudè piglià azzioni rapide per rimanere efficienti energeticamente.
In e lavastoviglie è e lavatrici, u processore hà bisognu di sapè chì a porta hè chjusa è bluccata, affinchì u ciclu automaticu possi esse avviatu è l'acqua possa esse pompata in u sistema. Questu hè per assicurà chì ùn ci sia micca sprecu d'acqua è dunque, di energia. In i frigoriferi è i congelatori, u processore hà bisognu di cuntrullà l'illuminazione interna è ancu di verificà chì e porte di i compartimenti sò chjuse per evità u sprecu d'energia. Questu hè fattu affinchì u signale sia adupratu per attivà un alarme in modu chì l'alimentu dentru ùn si riscaldi.
Tutti i rilevamenti di porte in l'elettrodomestici è l'elettrodomestici sò realizati cù un sensore reed muntatu in l'apparecchiu è un magnete nantu à a porta. Si ponu aduprà sensori magnetichi speciali chì resistenu à scosse è vibrazioni più elevate.
Data di publicazione: 22 d'aprile di u 2024