Prutettore termicu KSD301, interruttore termicu KSD301, interruttore di prutezzione termica KSD301, interruttore di temperatura KSD301, interruttore termicu KSD301, controller di temperatura KSD301, termostatu KSD301
A serie KSD301 hè un termostatu bimetallicu di piccula dimensione cù un tappu metallicu è pedi per u fissaggio à viti. Diversi materiali isolanti ponu esse aduprati per suddisfà a dumanda di i clienti, è i principali isolanti includenu a bachelite è a ceramica. Hè un regulatore di temperatura di picculu tipu carattarizatu da usu generale, reset automaticu, bassu costu, grande capacità, prestazioni stabili, alta precisione, pesu ligeru, longa durata di serviziu, nisuna scarica d'arcu è poca interferenza wireless.
U termostatu KSD301 à reset manuale o u regulatore di temperatura KSD301 cù un buttone di reset hè un termostatu à reset manuale chì permette à l'utente di resettà u termostatu cù u buttone.
I termostati di a serie KSD301 sò largamente usati per u cuntrollu di a temperatura o a prutezzione da u surriscaldamentu di diversi apparecchi elettrici domestici, cum'è distributori d'acqua, scaldabagnu, forni per u pane, lavastoviglie, asciugatrici, armadi di disinfezione, forni à microonde, caffettiera elettrica, calderone elettrico, ferri da stiro, frigoriferi, climatizzatori, laminatrici, apparecchiature per ufficio, riscaldatori per sedili auto, ecc.
Specifiche:
* Parametru elettricu: AC125V 5A/10A/16A, AC250V 5A/10A/16A
* Cicli di vita di i cuntatti: Reset automaticu: Più di 100.000 cicli; Reset manuale: Più di 10.000 cicli.
* Temperature di spegnimentu: 0 ~ 300 gradi centigradi (incrementi di 5 gradi centigradi).
* Tolleranza di temperatura: Standard +/-5 gradi centigradi, minimu +/-2 gradi centigradi
* Temperatura di reset: 10 ~ 45 gradi centigradi sottu à e temperature di spegnimentu.
* Resistenza d'isolamentu: Più di 100 megaohm
* Tipi nurmalmente chjusi è nurmalmente aperti dispunibili.
* Vari terminali, gusci è metudi di muntatura dispunibili per furnisce a massima flessibilità di cuncepimentu.
Data di publicazione: 13 dicembre 2023