U sensoru di l'aria condizionata hè cunnisciutu ancu u sensoru di temperatura, u rolu principali in l'aria condizionata hè utilizatu per detectà a temperatura di ogni parte di l'aria condizionata, u numeru di sensori di l'aria condizionata in l'aria condizionata hà assai più di unu, è hè distribuitu. in e diverse parti impurtanti di l'aria condizionata.
U schema schematicu di l'aria condizionata hè indicatu in a Figura 1. Per fà un cuntrollu intelligente, parechji sensori sò usati, in particulare i sensori di temperatura è umidità. Posizione principale di installazione di u sensor di temperatura:
(1) Installatu sottu à u filtru di u filtru di a macchina di l'internu, utilizatu per detectà se a temperatura ambiente interna righjunghji u valore stabilitu;
(2) Installatu nantu à a pipeline di l'evaporatore internu per misurà a temperatura di l'evaporazione di u sistema di refrigerazione;
(3) Installatu in a presa d'aria di l'unità interna, utilizata per u cuntrollu di scongelamentu di l'unità esterna;
(4) Installatu nantu à u radiatore esternu, utilizatu per detectà a temperatura di l'ambienti esterni;
(5) Installatu nantu à u radiatore esterno, utilizatu per detectà a temperatura di a pipa in a stanza;
(6) Installatu nantu à u tubu di scarico di u compressore esterno, utilizatu per detectà a temperatura di u tubu di scarico di u compressore;
(7) Installatu vicinu à u tank di almacenamentu di u liquidu di u compressore, utilizatu per detectà a temperatura di u tubu di ritornu di u liquidu. Posizione di installazione principale di u sensoru di umidità: Un sensor di umidità hè stallatu in u duttu di l'aria per detectà l'umidità di l'aria.
U sensoru di temperatura hè un cumpunente impurtante in u sistema di climatizazione. U so rolu hè di detect l'aria in a sala di climatizazione, cuntrullà è aghjustà u funziunamentu normale di l'aria condizionata. Per aghjustà automaticamente a temperatura di a stanza, u sistema di climatizazione alta è bassa deve esse equipatu di sensori di temperatura. Ci sò parechji tippi di sensori di temperatura, ma ci sò principarmenti dui tipi usati in i sistemi di climatizazione domestica: termistore (termostatu elettronicu) è sensore di temperatura di espansione termale (termostatu à soffiu, termostat di scatula di diafragma chjamatu termostatu meccanicu). Attualmente, u sensoru di temperatura termistore hè largamente utilizatu, è u controller di temperatura meccanica hè generalmente utilizatu in l'aria condizionata di raffreddamentu unicu. Sicondu u metudu di misurazione, pò esse divisu in tippu di cuntattu è senza cuntattu, è secondu e caratteristiche di i materiali sensori è cumpunenti elettronichi, pò esse divisu in resistenza termale è termocoppia. E funzioni principali è e funzioni di u sensoru di temperatura di l'aria condizionata sò i seguenti:
1. Sensore di temperatura di l'ambienti interni: u sensoru di temperatura di l'ambienti interni hè generalmente installatu in l'outlet di l'aria di u scambiatore di calore di l'unità interna, u so rolu hè principalmente trè:
(1) A temperatura di a stanza hè rilevata durante a refrigerazione o u riscaldamentu, è u tempu di funziunamentu di u compressore hè cuntrullatu.
(2) Cuntrolla u statu di travagliu sottu u modu di funziunamentu automaticu;
(3) Per cuntrullà a velocità di u fan in a stanza.
2. Sensore di temperatura di a bobina interna: sensore di temperatura di bobina d'internu cù cunchiglia metallica, installata nantu à a superficia di u scambiatore di calore internu, u so rolu principale hà quattru:
(1) U sistema di cuntrollu di risicu per a prevenzione di u friddu in u riscaldamentu invernale.
⑵ Adupratu per a prutezzione anti-freezing in a refrigerazione estiva.
(3) Hè utilizatu per cuntrullà a velocità di u ventu di l'internu.
(4) Cooperate cù u chip per rializà u difettu.
(5) Cuntrolla u frosting di l'unità esterna durante u riscaldamentu.
3. Sensore di temperatura di l'ambiente esterno: sensor di temperatura di l'ambiente esterno attraversu u quadru di plastica installatu nantu à u scambiatore di calore esterno, u so rolu principale hà dui:
(1) Per detectà a temperatura di l'ambienti esterni durante a refrigerazione o u riscaldamentu;
(2) U sicondu hè di cuntrullà a vitezza di u fan esterno.
4. Sensore di temperatura di bobina esterna: sensore di temperatura di bobina esterna cù cunchiglia metallica, installatu nantu à a superficia di u scambiatore di calore esternu, u so rolu principale hà trè:
(1) Prutezzione anti-surriscaldamentu durante a refrigerazione;
(2) Prutezzione anti-freezing durante u riscaldamentu;
(3) Cuntrolla a temperatura di u scambiatore di calore durante u defrosting.
5. Sensor di temperatura di scarico di compressor: u sensor di temperatura di scarico di compressore hè ancu fattu di cunchiglia metallica, hè stallatu nantu à u tubu di scarico di compressore, u so rolu principale hà dui:
(1) Detectendu a temperatura di u tubu di scarico di u compressore, cuntrolla u gradu di apertura di a velocità di u compressore di a valvola di espansione;
(2) Adupratu per a prutezzione di u surriscaldamentu di u tubu di scarico.
Cunsiglii, di solitu i pruduttori secondu à i paràmetri di a scheda madre di cuntrollu di u microcomputer interni di l'aria condizionata per determinà u valore di resistenza di u sensor di temperatura hè, in generale, quandu u valore di resistenza diminuisce cù a temperatura aumenta, aumenta cù a temperatura diminuite.
Tempu di post: Apr-24-2023