L'interruttore di prossimità magneticu hè un tipu d'interruttore di prossimità, chì hè unu di i numerosi tipi in a famiglia di sensori. Hè fattu di principiu di funziunamentu elettromagneticu è tecnulugia avanzata, è hè un tipu di sensore di pusizione. Pò cambià a quantità non elettrica o a quantità elettromagnetica in u signale elettricu desideratu attraversu u cambiamentu di a relazione di pusizione trà u sensore è l'ughjettu, in modu da ottene u scopu di cuntrollu o di misurazione.
L'interruttore di prossimità magneticu pò ottene a distanza massima di rilevazione cù un picculu vulume di commutazione. Pò rilevà oggetti magnetichi (di solitu magneti permanenti), è dopu pruduce un segnale di interruttore di trigger in uscita. Siccomu u campu magneticu pò passà per parechji oggetti non magnetichi, u prucessu di trigger ùn richiede micca necessariamente chì l'ughjettu di destinazione sia direttamente vicinu à a superficia d'induzione di l'interruttore di prossimità magneticu. Invece, u campu magneticu hè trasmessu à una longa distanza per mezu di un cunduttore magneticu (cum'è u ferru). Per esempiu, i signali ponu esse trasmessi à l'interruttore di prossimità magneticu per mezu di alta temperatura per generà u segnale d'azione di trigger.
Principiu di funziunamentu di l'interruttore di prossimità magneticu:
L'interruttore di prossimità magneticu pò ottene a distanza massima di rilevazione cù un picculu vulume di commutazione. Pò rilevà oggetti magnetichi (di solitu magneti permanenti), è dopu pruduce un segnale di uscita di l'interruttore di trigger. Siccomu u campu magneticu pò passà per parechji oggetti non magnetichi, u prucessu di trigger ùn richiede micca necessariamente chì l'ughjettu di destinazione sia direttamente vicinu à a superficia d'induzione di l'interruttore di prossimità magneticu, ma trasmette u campu magneticu per mezu di un cunduttore magneticu (cum'è u ferru) à una longa distanza. Per esempiu, u segnale pò esse trasmessu à l'interruttore di prossimità magneticu per mezu di alta temperatura per generà u segnale di azzione di trigger.
Funziona cum'è un interruttore di prossimità induttivu, chì cuntene un oscillatore LC, un trigger di signale è un amplificatore di commutazione, è ancu un core metallicu di vetru dolce magneticu amorfu à alta penetrazione chì provoca perdite di currenti parassite è attenua u circuitu oscillante. S'ellu hè piazzatu in un campu magneticu (per esempiu, vicinu à un magnete permanente), u core hè cuncipitu per riduce a frequenza di u circuitu d'oscillazione. In questu mumentu, a perdita di currenti parassite chì affetta l'attenuazione di u circuitu d'oscillazione serà ridutta, è u circuitu d'oscillazione ùn serà micca attenuatu. Cusì, a putenza cunsumata da l'interruttore di prossimità magneticu aumenta per via di l'avvicinamentu di u magnete permanente, è u trigger di signale hè attivatu per pruduce un signale di uscita. Hà una vasta gamma di applicazioni, cume: pò esse attraversu u cuntainer di plastica o u cunduttu per rilevà l'ughjettu; Rilevazione d'ughjetti in ambiente à alta temperatura; Sistema di risoluzione di materiale; Aduprà un magnete per identificà i codici, ecc.
Data di publicazione: 15 dicembre 2022