I termostati bimetallici sò usati in una varietà di prudutti, ancu in u to toaster o manta elettrica. Ma chì sò è cumu si travaglia ?
Leghjite per sapè più nantu à questi termostati è cumu Calco Electric pò aiutà à truvà u megliu per u vostru prughjettu.
Chì ghjè un termostat bimetal?
Un termostatu bimetal hè un dispositivu chì usa dui metalli chì reagiscenu in modu diversu à u calore. Unu di i metalli si espansione più rapidamente chì l'altru quandu espunutu à u calore, creendu un arcu tondu. L'accoppiamentu hè tipicamente di ramu è azzaru o una lega di ramu cum'è ottone è azzaru.
Quandu a temperatura hè più calda, u metale più flexible (per esempiu, u ramu) arcu tantu chì apre un cuntattu è chjude l'electricità à u circuitu. Quandu si face più freti, i cuntratti di metallu, chjudendu u cuntattu è permettenu à l'electricità di scorri di novu.
Più sta striscia hè longa, più hè sensibile à i cambiamenti di temperatura. Hè per quessa chì spessu pudete truvà sti strisce in bobine strette.
Un termostatu cum'è questu hè estremamente efficae in u costu, chì hè per quessa chì sò in tanti apparecchi di cunsumatori.
Cumu si accende è si spegne un termostat bimetal?
Questi termostati sò pensati per esse autoregulati. Quandu a temperatura aumenta, u sistema si spegne. Mentre si raffredda, si riavvia.
In a vostra casa, questu significa chì avete solu stabilisce una temperatura è regulerà quandu u furnace (o l'aria condizionata) accende è spegne. In u casu di una tostatrice, a striscia spegnerà u calore è attivà a molla chì apre u brindisi.
Micca solu per u vostru Furnace
Avete mai avutu un pezzu di brindisi chì hè surtitu neru quandu ùn avete micca vulutu ? Chì puderia esse u risultatu di un termostatu bimetallicu difettu. Sti dispusitivi sò in ogni locu in a vostra casa, da a vostra tostatrice à u vostru secadoru à u vostru ferru.
Questi picculi cose sò una funzione chjave di sicurità. Se u vostru ferru o l'asciugatrice si surriscalda, si spegnerà solu. Chì pò prevene un focu è pò esse parte di a raghjoni chì ci hè stata una calata di 55% in incendi da u 1980.
Cumu risolve i Termostati Bimetallici
A risolve di stu tipu di termostatu hè simplice. Simply espose à u calore è vede s'ellu reagisce.
Pudete aduprà una pistola di calore se ne avete unu. Se ùn avete micca, un secadoru di capelli funziona ancu bè. Puntate à a bobina è vede se a striscia o a bobina cambia a forma.
Se ùn vede micca assai cambiamentu, pò esse chì a striscia o a bobina hè usuata. Pò avè ciò chì hè cunnisciutu com'è "fatica termica". Hè a degradazione di u metale dopu una quantità di ciculi di riscaldamentu è rinfrescante.
Inconvenienti di i Termostati Bimetallici
Ci hè uni pochi di inconvenienti chì duvete esse cuscenti. Prima, sti termostati sò più sensittivi à a temperatura calda cà i friddi. Sè avete bisognu di detectà cambiamenti in temperature più bassu, puderia micca esse u modu per andà.
Siconda, un termostatu cum'è questu solu hà una vita di circa 10 anni. Ci ponu esse opzioni più durable, secondu u travagliu.
Tempu di Postu: Set-30-2024