Telefuninu
+86 186 6311 6089
Chjamateci
+86 631 5651216
E-mail
gibson@sunfull.com

Cumu funzionanu i termostati bimetallici?

I termostati bimetallici sò usati in una varietà di prudutti, ancu in u vostru tostapane o manta elettrica. Ma chì sò è cumu funzionanu?

Leghjite puru per amparà di più nantu à sti termostati è cumu Calco Electric pò aiutà vi à truvà quellu chì megliu per u vostru prughjettu.

Chì ghjè un termostatu bimetallicu?
Un termostatu bimetallicu hè un dispusitivu chì usa dui metalli chì reagiscenu in modu diversu à u calore. Unu di i metalli si espanderà più rapidamente chè l'altru quandu hè espostu à u calore, creendu un arcu tondu. L'accoppiamentu hè tipicamente rame è acciaio o una lega di rame cum'è l'ottone è l'acciaio.

Quandu a temperatura aumenta, u metallu più flessibile (per esempiu, u rame) si arcuarà tantu ch'ellu apre un cuntattu è interrompe l'elettricità à u circuitu. Quandu si raffredda, u metallu si contrae, chjudendu u cuntattu è permettendu à l'elettricità di scorrere di novu.

Più longa hè sta striscia, più hè sensibile à i cambiamenti di temperatura. Hè per quessa chì spessu si ponu truvà ste strisce in bobine strettamente avvolte.

Un termostatu cum'è questu hè estremamente economicu, hè per quessa ch'ellu hè in tanti apparecchi di cunsumu.

Cumu si accende è si spegne un termostatu bimetallicu?
Questi termostati sò cuncipiti per esse autoregulati. Quandu a temperatura aumenta, u sistema si spegne. Mentre si raffredda, si riaccende.

In casa vostra, questu significa chì basta à stabilisce una temperatura è si regulerà quandu u fornu (o l'aria condizionata) si accende è si spegne. In u casu di un tostapane, a striscia spegnerà u calore è attiverà a molla chì face sorte u pane tostu.

Micca solu per u vostru fornu
Avete mai avutu un pezzu di pane tostu chì hè surtitu neru quandu ùn u vuliate micca ? Puderia esse u risultatu di un termostatu bimetallicu difettuosu. Sti dispusitivi sò in ogni locu in casa vostra, da u vostru tostapane à a vostra asciugatrice à u vostru ferru da stiru.

Queste piccule cose sò una caratteristica chjave di sicurezza. Sè u vostru ferru da stiru o asciugatrice si surriscalda, si spegnerà semplicemente. Questu pò impedisce un focu è pò esse una parte di a ragione per a quale ci hè stata una calata di 55% di l'incendii dapoi u 1980.

Cumu risolve i prublemi di i termostati bimetallici
A risoluzione di i prublemi di stu tipu di termostatu hè simplice. Basta à espone lu à u calore è vede s'ellu reagisce.

Pudete aduprà una pistola di calore s'è vo ne avete una. S'ellu ùn ne avete micca, un asciugacapelli funziona ancu bè. Puntatelu versu a bobina è verificate se a striscia o a bobina cambia di forma.

Sè ùn si vede micca assai cambiamentu, pò esse chì a striscia o a bobina sia usurata. Pò esse ciò chì si chjama "fatigue termica". Hè a degradazione di u metallu dopu à un certu numeru di cicli di riscaldamentu è raffreddamentu.

Svantaghji di i termostati bimetallici
Ci sò uni pochi d'inconvenienti chì duvete tene à mente. Prima, sti termostati sò più sensibili à e temperature calde chè à quelle fredde. Sè avete bisognu di rilevà cambiamenti à e temperature più basse, puderia micca esse a strada da seguità.

Siconda, un termostatu cum'è questu hà una durata di vita di circa 10 anni. Ci ponu esse opzioni più durevuli, secondu u travagliu.

 


Data di publicazione: 30 settembre 2024