-Termistore
Un termistore hè un dispositivu di rilevamentu di temperatura chì a so resistenza hè una funzione di a so temperatura. Ci sò dui tipi di termistore: PTC (Coefficiente di Temperatura Positivu) è NTC (Coefficiente di Temperatura Negativu). A resistenza di un termistore PTC aumenta cù a temperatura. In cuntrastu, a resistenza di i termistore NTC diminuisce cù l'aumentu di a temperatura, è questu tipu di termistore pare esse u termistore u più cumunamente utilizatu.
-Termocuppia
E termocuppie sò spessu aduprate per misurà temperature più alte è una gamma di temperature più larga. E termocuppie funzionanu secondu u principiu chì qualsiasi cunduttore sottumessu à un gradiente termicu produce una piccula tensione, un fenomenu cunnisciutu cum'è l'effettu Seebeck. A magnitudine di a tensione generata dipende da u tipu di metallu. Ci sò parechji tippi di termocuppie secondu u materiale metallicu utilizatu. Trà elle, e cumminazzioni di leghe sò diventate populari. Diversi tippi di cumminazzioni di metalli sò dispunibili per diverse applicazioni, è l'utilizatori li sceglienu tipicamente in basa à a gamma di temperature desiderata è a sensibilità.
-Rilevatore di temperatura di resistenza (RTD)
I rilevatori di temperatura di resistenza, cunnisciuti ancu cum'è termometri di resistenza. I RTD sò simili à i termistori in quantu a so resistenza cambia cù a temperatura. Tuttavia, invece di utilizà materiali speciali chì sò sensibili à i cambiamenti di temperatura cum'è i termistori, i RTD utilizanu bobine avvolte intornu à un filu centrale fattu di ceramica o vetru. U filu RTD hè un materiale puru, di solitu platinu, nichelu o rame, è questu materiale hà una relazione resistenza-temperatura precisa chì hè aduprata per determinà a temperatura misurata.
-Termometru analogicu IC
Una alternativa à l'usu di termistori è resistori à valore fissu in un circuitu divisore di tensione hè di simulà un sensore di temperatura à bassa tensione. À u cuntrariu di i termistori, i circuiti integrati analogichi furniscenu una tensione di uscita guasi lineare.
-Termometru digitale IC
I dispusitivi di temperatura digitale sò più cumplessi, ma ponu esse assai precisi. Inoltre, ponu simplificà u disignu generale perchè a cunversione analogicu-digitale si faci in u circuitu integratu di u termometru piuttostu chè in un dispusitivu separatu cum'è un microcontrollore. Inoltre, certi circuiti integrati digitali ponu esse cunfigurati per raccoglie energia da e so linee di dati, permettendu cunnessione utilizendu solu dui fili (vale à dì dati/alimentazione è terra).
Data di publicazione: 24 d'ottobre di u 2022