Telefuninu
+86 186 6311 6089
Chjamateci
+86 631 5651216
E-mail
gibson@sunfull.com

Cinque Tipi di Sensori Cumunimenti Aduprati

(1)Sensore di temperatura

L'apparechju raccoglie infurmazioni nantu à a temperatura da a fonte è a cunverte in una forma chì pò esse capita da altri dispusitivi o persone. U megliu esempiu di un sensore di temperatura hè un termometru di mercuriu in vetru, chì si espande è si contrae quandu a temperatura cambia. A temperatura esterna hè a fonte di misurazione di a temperatura, è l'osservatore guarda a pusizione di u mercuriu per misurà a temperatura. Ci sò dui tipi basi di sensori di temperatura:

· Sensore di cuntattu

Stu tipu di sensore richiede un cuntattu fisicu direttu cù l'ughjettu o u mediu rilevatu. Puderanu monitorà a temperatura di i solidi, di i liquidi è di i gasi in una larga gamma di temperature.

· Sensore senza cuntattu

Stu tipu di sensore ùn richiede micca cuntattu fisicu cù l'ughjettu o u mediu chì hè rilevatu. Monitorizanu i solidi è i liquidi micca riflettenti, ma sò inutili contr'à i gasi per via di a so trasparenza naturale. Quessi sensori misuranu a temperatura aduprendu a lege di Planck. A lege tratta di u calore irradiatu da una fonte di calore per misurà a temperatura.

Principii di travagliu è esempi di sfarenti tippi disensori di temperatura:

(i) Termocoppie - Sò custituite da dui fili (ognunu di una lega o metallu uniforme differente) chì formanu una giunzione di misurazione per mezu di una cunnessione à una estremità chì hè aperta à l'elementu sottu prova. L'altra estremità di u filu hè cunnessa à u dispusitivu di misurazione, induve si forma una giunzione di riferimentu. Siccomu a temperatura di i dui nodi hè diversa, a corrente scorre per u circuitu è i millivolt risultanti sò misurati per determinà a temperatura di u nodu.

(ii) Rivelatori di Temperatura di Resistenza (RTDS) - Si tratta di resistenze termiche fabbricate per cambià a resistenza quandu a temperatura cambia, è sò più costose chè qualsiasi altra apparecchiatura di rilevazione di temperatura.

(iii)Termistori– sò un altru tipu di resistenza induve i grandi cambiamenti di resistenza sò proporzionali o inversamente proporzionali à i picculi cambiamenti di temperatura.

(2) Sensore infrarossu

L'apparechju emette o rileva a radiazione infrarossa per rilevà fasi specifiche in l'ambiente. In generale, a radiazione termica hè emessa da tutti l'uggetti in u spettru infrarossu, è i sensori infrarossi rilevanu sta radiazione chì hè invisibile à l'ochju umanu.

· Vantaghji

Facile da cunnette, dispunibule nantu à u mercatu.

· Svantaghji

Esse disturbatu da u rumore ambientale, cum'è a radiazione, a luce ambientale, ecc.

Cumu funziona:

L'idea di basa hè di utilizà diodi emettitori di luce infrarossa per emette luce infrarossa à l'uggetti. Un altru diodu infrarossu di u listessu tipu serà utilizatu per rilevà l'onde riflesse da l'uggetti.

Quandu u ricevitore infrarossu hè irradiatu da a luce infrarossa, ci hè una differenza di tensione nantu à u filu. Siccomu a tensione generata hè chjuca è difficiule da rilevà, un amplificatore operazionale (amplificatore operazionale) hè utilizatu per rilevà accuratamente e basse tensioni.

(3) Sensore ultraviolettu

Questi sensori misuranu l'intensità o a putenza di a luce ultravioletta incidente. Sta radiazione elettromagnetica hà una lunghezza d'onda più longa di i raggi X, ma sempre più corta di a luce visibile. Un materiale attivu chjamatu diamante policristallinu hè adupratu per una rilevazione ultravioletta affidabile, chì pò rilevà l'esposizione ambientale à a radiazione ultravioletta.

Criterii per a selezzione di sensori UV

· Gamma di lunghezza d'onda chì pò esse rilevata da u sensore UV (nanometru)

· Temperatura di funziunamentu

· Precisione

· Pesu

· Gamma di putenza

Cumu funziona:

I sensori UV ricevenu un tipu di signale d'energia è trasmettenu un tipu di signale d'energia differente.

Per osservà è registrà sti signali di uscita, sò diretti à un contatore elettricu. Per generà grafichi è rapporti, u signale di uscita hè trasmessu à un convertitore analogicu-digitale (ADC) è dopu à un urdinatore via software.

Applicazioni:

· Misurate a parte di u spettru UV chì brusgia a pelle da u sole

· Farmacia

· Vitture

· Robotica

· Trattamentu cù solventi è prucessu di tintura per l'industria di stampa è tintura

Industria chimica per a pruduzzione, u almacenamentu è u trasportu di prudutti chimichi

(4) Sensore tattile

U sensore tattile agisce cum'è una resistenza variabile secondu a pusizione di u toccu. Diagramma di un sensore tattile chì funziona cum'è una resistenza variabile.

U sensore tattile hè custituitu da i seguenti cumpunenti:

· Materiale cumpletamente conduttivu, cum'è u rame

· Materiali distanziatori isolanti, cum'è schiuma o plastica

· Parte di materiale conduttivu

Principiu è travagliu:

Certi materiali conduttivi s'opponenu à u flussu di corrente. U principiu principale di i sensori di pusizione lineare hè chì più longa hè a lunghezza di u materiale attraversu u quale a corrente deve passà, più u flussu di corrente hè invertitu. Di cunsiguenza, a resistenza di un materiale cambia cambiendu a so pusizione di cuntattu cù un materiale cumpletamente conduttivu.

Tipicamente, u software hè cunnessu à un sensore tattile. In questu casu, a memoria hè furnita da u software. Quandu i sensori sò spenti, ponu ricurdà "a pusizione di l'ultimu cuntattu". Una volta chì u sensore hè attivatu, ponu ricurdà a "prima pusizione di cuntattu" è capisce tutti i valori assuciati. Questa azzione hè simile à spustà u mouse è pusiziunallu à l'altra estremità di u tappetinu di u mouse per spustà u cursore à l'estremità di u schermu.

Applicà

I sensori tattili sò rentabili è durevuli, è sò largamente usati

Affari - assistenza sanitaria, vendite, fitness è ghjochi

· Elettrodomestici - fornu, lavatrice/asciugatrice, lavastoviglie, frigorifero

Trasportu - Cuntrollu simplificatu trà a fabricazione di a cabina di pilotaggio è i pruduttori di veiculi

· Sensore di livellu di liquidu

Automatizazione industriale - rilevamentu di pusizione è di livellu, cuntrollu tattile manuale in applicazioni di automatizazione

Elettronica di cunsumu - furnisce novi livelli di sensazione è cuntrollu in una varietà di prudutti di cunsumu

(5)Sensore di prossimità

I sensori di prossimità rilevenu a presenza d'uggetti chì ùn anu guasi micca punti di cuntattu. Perchè ùn ci hè micca cuntattu trà u sensore è l'ughjettu misuratu, è per via di a mancanza di parti meccaniche, sti sensori anu una longa durata di serviziu è una alta affidabilità. Diversi tipi di sensori di prossimità sò sensori di prossimità induttivi, sensori di prossimità capacitivi, sensori di prossimità à ultrasoni, sensori fotoelettrici, sensori à effettu Hall è cusì via.

Cumu funziona:

U sensore di prossimità emette un campu elettromagneticu o elettrostaticu o un fasciu di radiazione elettromagnetica (cum'è l'infrarossu) è aspetta un segnale di ritornu o un cambiamentu in u campu, è l'ughjettu rilevatu hè chjamatu u bersagliu di u sensore di prossimità.

Sensori di prossimità induttivi - anu un oscillatore cum'è entrata chì cambia a resistenza di perdita avvicinendu si à u mediu cunduttore. Quessi sensori sò i bersagli metallichi preferiti.

Sensori di prossimità capacitivi - cunvertenu i cambiamenti di capacità elettrostatica da i dui lati di l'elettrodu di rilevamentu è di l'elettrodu à terra. Questu si faci avvicinendu si à l'uggetti vicini cù un cambiamentu di frequenza d'oscillazione. Per rilevà i bersagli vicini, a frequenza d'oscillazione hè cunvertita in una tensione continua è paragunata à una soglia predeterminata. Quessi sensori sò a prima scelta per i bersagli di plastica.

Applicà

· Adupratu in ingegneria di automatizazione per definisce u statu operativu di l'attrezzatura di ingegneria di prucessu, i sistemi di pruduzzione è l'attrezzatura di automatizazione

· Adupratu in una finestra per attivà un avvisu quandu a finestra hè aperta

· Adupratu per u monitoraghju di e vibrazioni meccaniche per calculà a differenza di distanza trà l'asse è u cuscinettu di supportu


Data di publicazione: 03 lug 2023