In u circuitu, l'u cunconariu di temperatura Bimetale hè un cumponente impurtante, chì si ponu cuntrullà u statu di u travagliu di u circuitu secondu u cambiamentu di temperamentu di temperamentu. Dunque, chì chì ciò chì u principiu di travagliu di u controller di temperatura bimetale? Pigliemu un ochju.
A struttura basica di piccu a partenza di i classini di a temperatura di u cuncrettu A foglia di metallo hè un elementu di sensimentu di temperatura, chì pò esse deformu cum'è cambiamenti di temperatura.
Quandu u circuitu hè energizatu, a termocople genera un segnu elettricu, chì ci sò i cambiamenti cù a temperatura. Quandu a temperatura aumenta, a fogliu metallica serà risparitu è allargatu, per dì, ma per cuntattà a linea di cunnessione di u termocouple, formendu un ciclu chjusu; Quandu a temperatura gocce, a folla metallica seranu, scumpressate da a linea di cunnessione, è u circuitu hè scunnisciutu. In questu modu, u cuntrollu di u puntu di u circuitu pò esse rializatu à traversu l'espansione è a cuntrazzione di a foglia metallica.
U thermostat Bimetal hè largamente usatu in parechji equipaghji elettrici, cum'è frigoriferi, climatizzatori, caldi di acqua. In questi materiali elettrici, u cuncratore di temperatura di bimetale ponu cuntrullà l'iniziu è piantà di u compressore, sempre di ottene u cuntrollu di a temperatura.
In cortu, l'ughjettu bimetallicu di a clotte di u cunconimentu hè un cumponente impurtante, chì pò capisce u cuntrollu in fora di a circuitu à a foglia in fondu è in quantu à ottene u cuntrollu di temperamentu.
Tempu post: Mar-18-2025