I sensori Hall sò basati annantu à l'effettu Hall. L'effettu Hall hè un metudu basicu per studià e proprietà di i materiali semiconduttori. U cuefficiente di Hall misuratu da l'esperimentu di l'effettu Hall pò determinà parametri impurtanti cum'è u tipu di cunduttività, a cuncentrazione di purtatori è a mobilità di i purtatori di i materiali semiconduttori.
Classificazione
I sensori Hall sò divisi in sensori Hall lineari è sensori Hall à commutazione.
1. U sensore Hall lineare hè custituitu da un elementu Hall, un amplificatore lineare è un seguitore di emettitore, è emette una quantità analogica.
2. U sensore Hall di tipu interruttore hè cumpostu da un regulatore di tensione, un elementu Hall, un amplificatore differenziale, un trigger Schmitt è un stadiu di uscita, è emette quantità digitali.
L'elementi fatti di materiali semiconduttori basati annantu à l'effettu Hall sò chjamati elementi Hall. Anu i vantaghji d'esse sensibili à i campi magnetichi, simplici in struttura, chjuchi in dimensione, larga in risposta di frequenza, grande in variazione di tensione di uscita è longa in vita di serviziu. Dunque, sò stati largamente aduprati in i campi di a misurazione, l'automatizazione, l'informatica è a tecnulugia di l'infurmazione.
Mapplicazione principale
I sensori à effettu Hall sò largamente usati cum'è sensori di pusizione, misurazione di a velocità di rotazione, interruttori di limite è misurazione di u flussu. Certi dispusitivi funzionanu basatu annantu à l'effettu Hall, cum'è i sensori di corrente à effettu Hall, l'interruttori à foglia à effettu Hall è i sensori di forza di u campu magneticu à effettu Hall. In seguitu, sò principalmente descritti u sensore di pusizione, u sensore di velocità di rotazione è u sensore di temperatura o di pressione.
1. Sensore di pusizione
I sensori à effettu Hall sò usati per rilevà u muvimentu di scorrimentu, in questu tipu di sensore ci serà un spaziu strettamente cuntrullatu trà l'elementu Hall è u magnetu, è u campu magneticu induttu cambierà mentre u magnetu si move avanti è indietro à u spaziu fissu. Quandu l'elementu hè vicinu à u polu nordu, u campu serà negativu, è quandu l'elementu hè vicinu à u polu sudu, u campu magneticu serà pusitivu. Quessi sensori sò ancu chjamati sensori di prossimità è sò usati per un pusizionamentu precisu.
2. Sensore di velocità
In u rilevamentu di a velocità, u sensore d'effettu Hall hè piazzatu fissamente di fronte à u magnetu rotante. Stu magnetu rotante genera u campu magneticu necessariu per fà funziunà u sensore o l'elementu Hall. A dispusizione di i magneti rotanti pò varià, secondu a cunvenienza di l'applicazione. Alcune di queste dispusizioni sò muntendu un unicu magnetu nantu à l'arburu o u mozzu o aduprendu magneti ad anellu. U sensore Hall emette un impulsu di uscita ogni volta chì hè di fronte à u magnetu. Inoltre, questi impulsi sò cuntrullati da u processore per determinà è visualizà a velocità in RPM. Questi sensori ponu esse sensori di uscita analogica digitale o lineare.
3. Sensore di temperatura o di pressione
I sensori à effettu Hall ponu ancu esse aduprati cum'è sensori di pressione è di temperatura, sti sensori sò cumminati cù un diafragma deflettore di pressione cù magneti adatti, è l'assemblea magnetica di u soffietto aziona l'elementu à effettu Hall avanti è indietro.
In u casu di a misurazione di a pressione, i soffietti sò sottumessi à espansione è cuntrazione. I cambiamenti in i soffietti causanu chì l'assemblaggio magneticu si avvicini à l'elementu d'effettu Hall. Dunque, a tensione di uscita risultante hè proporzionale à a pressione applicata.
In u casu di e misurazioni di temperatura, u gruppu di soffietti hè sigillatu cù un gasu cù caratteristiche di dilatazione termica cunnisciute. Quandu a camera hè riscaldata, u gasu in l'internu di u soffietti si espande, ciò chì face chì u sensore generi una tensione proporzionale à a temperatura.
Data di publicazione: 16 di nuvembre di u 2022