Un interruttore reed hè un relè elettricu alimentatu da un campu magneticu applicatu. Mentre pò sembrà solu un pezzu di vetru cù cavi chì spuntanu da ellu, hè un dispositivu intensamente cuncepitu chì funziona in modi maravigliosi cù metudi di persunalizazione impiegati per u so usu in parechje applicazioni. Quasi tutti l'interruttori reed funzionanu nantu à a premessa di una forza attrattiva: una polarità opposta si sviluppa in un cuntattu nurmalmente apertu. Quandu u magnetismu hè sufficiente, sta forza supera a rigidità di e lame reed, è u cuntattu si tira inseme.
Questa idea hè stata cuncipita in origine in u 1922 da un prufessore russu, V. Kovalenkov. Tuttavia, l'interruttore reed hè statu brevettatu in u 1936 da WB Ellwood à Bell Telephone Laboratories in America. U primu lottu di pruduzzione "Reed Switches" hè ghjuntu nantu à u mercatu in u 1940 è à a fine di l'anni 1950, hè stata lanciata a creazione di centralini quasi elettronichi cù un canale vocale basatu annantu à a tecnulugia di l'interruttore reed. In u 1963, Bell Company hà publicatu a so propria versione - un tipu ESS-1 cuncipitu per u scambiu interurbanu. In u 1977, circa 1.000 centralini elettronichi di stu tipu eranu in funzione in tuttu u USA Today, a tecnulugia di l'interruttore reed hè aduprata in tuttu, da i sensori aeronautici à l'illuminazione automatica di i mobili.
Da u ricunniscimentu di u cuntrollu industriale, finu à u vicinu Mike chì vole solu chì una luce di sicurezza s'accenda di notte per dì li quandu qualchissia hè troppu vicinu à casa, ci sò parechji modi per utilizà questi interruttori è sensori. Tuttu ciò chì hè necessariu hè una scintilla d'ingegnu per capisce cumu i travaglii di ogni ghjornu più cumuni ponu esse migliurati cù un interruttore o un dispositivu di rilevamentu.
L'attributi unichi di un interruttore reed li rendenu una suluzione unica per una varietà di sfide. Perchè ùn ci hè micca usura meccanica, e velocità di funziunamentu sò più elevate è a durabilità hè ottimizzata. A so sensibilità putenziale permette à i sensori reed di esse integrati profondamente in l'assemblaggio mentre sò sempre attivati da un magnete discretu. Ùn ci hè bisognu di tensione perchè hè attivatu magneticamente. Inoltre, l'attributi funziunali di l'interruttori reed li rendenu ideali per atmosfere difficili, cum'è ambienti di scossa è vibrazioni. Questi attributi includenu l'attivazione senza cuntattu, cuntatti ermeticamente sigillati, circuiti simplici è u magnetismu di attivazione chì si move attraversu materiali non ferrosi. Questi vantaghji rendenu l'interruttori reed perfetti per applicazioni sporche è difficili. Questu include l'usu in sensori aerospaziali è sensori medichi chì richiedenu una tecnulugia altamente sensibile.
In u 2014, HSI Sensing hà sviluppatu a prima nova tecnulugia di interruttori reed in più di 50 anni: un veru interruttore di forma B. Ùn hè micca un interruttore SPDT di forma C mudificatu, è ùn hè micca un interruttore SPST di forma A polarizatu magneticamente. Attraversu l'ingegneria end-to-end, presenta lame reed cuncepite in modu unicu chì sviluppanu ingegnosamente una polarità simile in presenza di un campu magneticu applicatu esternamente. Quandu u campu magneticu hè di forza sufficiente, a forza repellente sviluppata in l'area di cuntattu spinge i dui membri reed l'unu da l'altru, interrompendu cusì u cuntattu. Cù a rimuzione di u campu magneticu, a so polarizazione meccanica naturale restaura u cuntattu nurmalmente chjusu. Questu hè u primu sviluppu veramente innovativu in a tecnulugia di l'interruttori reed in decennii!
Finu à oghje, HSI Sensing cuntinueghja à esse l'espertu di l'industria in a risoluzione di prublemi per i clienti in applicazioni di cuncepimentu di interruttori reed sfidanti. HSI Sensing furnisce ancu suluzioni di fabricazione di precisione à i clienti chì esigenu una qualità consistente è senza paragone.
Data di publicazione: 24 di maghju di u 2024