Telefuninu
+86 186 6311 6089
Chjamateci
+86 631 5651216
E-mail
gibson@sunfull.com

Una breve storia di u Reed Switch

Un interruttore reed hè un relé elettricu operatu da un campu magneticu applicatu. Mentre pò esse ghjustu cum'è un pezzu di vetru cù i fili chì spuntanu da ellu, hè un dispositivu intensamente ingegneratu chì travaglia in modu stupente cù metudi di persunalizazione impiegati per u so usu in parechje applicazioni. Quasi tutti i commutatori di canna funzionanu nantu à a premessa di una forza attrattiva: una polarità opposta si sviluppa in un cuntattu normalmente apertu. Quandu u magnetismu hè abbastanza, sta forza supera a rigidità di e lame di canna, è u cuntattu si riunisce.

Sta idea fù urigginariamenti cuncipitu in u 1922 da un prufissore Russian, V. Kovalenkov. Tuttavia, l'interruttore di canna hè statu patentatu in u 1936 da WB Ellwood à i Bell Telephone Laboratories in America. U primu lottu di pruduzzione "Reed Switches" hà ghjuntu à u mercatu in u 1940 è à a fini di l'anni 1950, a creazione di scambii quasi-elettronica cù un canale di parlà basatu nantu à a tecnulugia di reed switch hè stata lanciata. In 1963 Bell Company hà publicatu a so propria versione - un tipu ESS-1 cuncepitu per u scambiu intercity. In u 1977, circa 1,000 scambii elettronichi di stu tipu eranu in opera in l'USA Today, a tecnulugia di reed switch hè aduprata in tuttu, da i sensori aeronautici à l'illuminazione automatica di cabinetry.

Da u ricunniscenza di u cuntrollu industriale, finu à u vicinu Mike chì vulia solu una luce di sicurezza per accende a notte per dì chì quandu qualchissia hè troppu vicinu à a casa, ci sò parechje manere di utilizà sti switches è sensori. Tuttu ciò chì hè necessariu hè una scintilla di ingenuità per capisce cumu i travaglii più cumuni di ogni ghjornu ponu esse megliu cù un interruttore o un dispositivu di sensazione.

L'attributi unichi di un interruttore di canna li facenu una soluzione unica per una serie di sfide. Perchè ùn ci hè micca usu meccanicu, a velocità di operazione hè più altu è a durabilità hè ottimizzata. A so sensibilità potenziale permette à i sensori di l'interruttore di canna di esse incrustati prufondamente in l'assemblea mentre sò sempre attivati ​​da un magnetu discretu. Ùn ci hè micca bisognu di tensione perchè hè attivatu magneticamente. Inoltre, l'attributi funziunali di i switch reed li facenu ideali per atmosfere difficili, cum'è ambienti di scossa è vibrazione. Questi attributi includenu l'attivazione senza cuntattu, i cuntatti ermeticamente sigillati, i circuiti simplici, è chì u magnetismu attivatore si move à traversu materiali non-ferrous. Questi vantaghji facenu i switch reed perfetti per applicazioni sporche è difficili. Questu include l'usu in sensori aerospaziali è sensori medichi chì necessitanu tecnulugia altamente sensibile.

In u 2014, HSI Sensing hà sviluppatu a prima nova tecnulugia di switch reed in più di 50 anni: un veru interruttore di forma B. Ùn hè micca un cambiatore SPDT forma C modificatu, è ùn hè micca un switch SPST forma A magneticamente biased. Attraversu l'ingegneria end-to-end, presenta lame di canna cuncepite unicu chì sviluppanu ingeniosamente una polarità simile in presenza di un campu magneticu applicatu esternamente. Quandu u campu magneticu hè abbastanza forte, a forza di repulsione sviluppata in l'area di cuntattu spinge i dui membri di canna l'una di l'altru, rompendu cusì u cuntattu. Cù l'eliminazione di u campu magneticu, u so preghjudiziu meccanicu naturali restaurà u cuntattu nurmale chjusu. Questu hè u primu sviluppu veramente innovativu in a tecnulugia di switch reed in decennii!

Finu a data, HSI Sensing cuntinueghja à esse l'esperti di l'industria in risolve i prublemi per i clienti in applicazioni di cuncepimentu di switch reed. HSI Sensing furnisce ancu suluzioni di fabricazione di precisione à i clienti chì esigenu una qualità coerente è ineguagliata.


Tempu di Post: 24-May-2024