Un switch Reed hè un relay elettricu operatu da un campu magneticu applicatu. Mentre pò solu sembra un pezzu di vetru cù i piedi, hè un dispusitivu intensamente intensamente, hè un disposimentu intensamente ingegneria chì travaglia in modi fantastichi cù i metudi di personalità impiegati per u so dispositivu in parechje applicazioni. Quasi tutti i switches reed travaglianu nantu à a premessa di una forza attraente: una polarità opposta si sviluppa in un cuntattu nurmale. Quandu u metetisimu hè sufficiente, sta forza supera a rigidità di e lame ridè, è u cuntattu tirà inseme.
Questa idea era inizialmente cuncepita in u 1922 per un prufissore russu, V. kovalenkov. Tuttavia, u switch reed era patentuzatu in u 1936 da WB ElLwood in Bell Telefonica Laboratori in America. U primu Produttore di Pruduzzione "Reedches" chjappi u mercatu in u 1940 è in a fine di l'anni 1950, a creazione di i scambii di Quasi-Elettronica hè stata lanciata. A Cumpagnia 1963 Bell hà liberatu a so propria versione - un tipu di Ess-1 cuncepitu per u scambiu di interità. Per u 1977, circa 1.000 scambii elettronichi di stu tipu in l'operazione in l'USA oghje, a tecnulugia di u switch Reed hè adupratu in tuttu l'illuminazione automatica.
Da un ricunniscenza di cuntrollu industriale, tutta a strada finu à vicinu à vicinu à a notte di sicurità per esce quandu qualchissia sia troppu larghe è sensori. Tuttu ciò chì hè necessariu hè una scintilla di ingenuità di capisce cumu i travaglii di ogni ghjornu più cumunu pò esse fattu megliu cù un switch o un dispositivu di sensazione.
L'attributi unichi di un switch reed li fa una soluzione unica per una serie di sfide. Perchè ùn ci hè micca un usu meccanicu, velocità di operazione sò più altu è durabilità hè ottimizzata. U so potenziale sensibilizà permette à i sensori di u switch reed per esse incrustati in fondu in l'assemblea mentre hè stata attivata da un magnetu discretu. Ùn ci hè micca tensione necessaria perchè hè magneticamente attivatu. Inoltre, l'attributi funziunali di switches reed li facenu ideali per l'atmosfores difficili, cum'è ambienti di scossa è di vibrazione. Questi attributi includenu azione di non contattanu, cuntatti di agliu, cirilieri di ermetichi, circuituziu simili, è chì u magnetimu simplice si passa in diretta chì i materiali micca ferru. Questi vantaghji facenu reed switches perfetti per applicazioni brutti è difficili. Questu include l'usu in sensori di aerospora è sensori medichi chì necessitanu tecnulugia altamente sensibile.
In u 2014, u sensazione di HSI sviluppò a prima nova tecnulugia di switch Reed in più di 50 anni: una vera forma B Switch. Ùn hè micca un switch buffe SMP DIC modificatu, è ùn hè micca un magneticamente bicst SPST Formate un switch. À l'ingegneria finale à l'end-to Quandu u campu magneticu hè di forza suficiente a forza di repelling sviluppata in l'area di cuntattu spinge i dui membri reed luntanu da l'altru, dunque rumpia u cuntattu. Cù a rimuzione di u campu magneticu, u so biasu naturali rest ritrovanu u cuntattu Normalmente chjusu. Questu hè u primu sviluppu veramente innovativu in a tecnulugia di switch reed in decennii!
A data, u sensazione Hsi cuntinueghja à esse l'esperti di l'industria in risolve i prublemi per i clienti in l'applicazioni di cunvenzione Reed Reed. U sensu hsi furnisce ancu soluzioni di fabricazione precisione à quelli chì dumandanu a qualità cunziinente, à a qualità inghjustamente.
Tempu di Post: May-24-2024